İki Queensrÿches'in Hikayesi

İçindekiler:

Anonim

1980'lerin başından beri takıntılı bir hard rock/heavy metal hayranı ve koleksiyoncusuyum. İyi bir gitar riffi ve tavrı varsa ben varım.

İki Ryches'in Hikayesi

2012 yılının Ekim ayında, bir Washington Eyaleti yargıcı, Tate'in davası karara bağlanana kadar, "Queensrÿche" adı altında performans göstermesini engelleyen hiçbir yasal engel bulunmadığını belirterek, "Bay Tate'in bunu yapamaması için hiçbir neden göremiyorum. başka üyeler alırsa… markayı kullanma avantajına sahip olur." Yargıç, böyle bir hareketin hayranlar için "doğal olarak kafa karıştırıcı" olabileceği konusunda uyarırken, sonunda "piyasanın bu şeyleri çözebileceğinden" emindi. Bunu akılda tutarak, Tate, davulda Ratt'tan Bobby Blotzer, gitaristler Glen Drover (eski Megadeth) ve Kelly Gray (uzun süredir Tate'in ortağı ve bir zamanlar Queensryche üyesi), basçı Rudy Sarzo (Quiet Riot, Dio, Ozzy Osbourne) ve klavyeci Randy Gane. Doğal olarak, "Queensrÿche"nin iki rakip versiyonu fikri çoğu hayran tarafından şüpheyle karşılandı. (Blabbermouth.net'teki özellikle zekice bir mesaj panosu posterinin belirttiği gibi, "Blotzer Ratt şarkılarını zar zor çalabiliyor, Queensrÿche şarkılarını nasıl çalacak?")

Düello Albümleri

Ocak 2013'te, Geoff'un Queensrÿche versiyonu (veya birçok hayranın dediği gibi "Tate-ryche") Cleopatra Records ile bir anlaşma imzaladıklarını ve yeni bir stüdyo albümü üzerinde çalışmaya başladıklarını duyurdu. neredeyse sürekli kadro değişiklikleri. Gitarist Glen Drover ve davulcu Bobby Blotzer, 2012'nin sonlarında Tate-ryche grubundan ayrıldı ve yerlerine sırasıyla Robert Sarzo (Hurricane'in eski bir üyesi ve basçı Rudy'nin kardeşi) ve eski AC/DC davulcusu Simon Wright geldi. Tate ayrıca Kleopatra ile ilk çıkışında eski Judas Priest gitaristi K.K. Downing, eski Megadeth gitaristi Chris Polonya, King's X'ten Ty Tabor, eski Slayer davulcusu Paul Bostaph, Night Ranger gitaristi Brad Gillis ve Y&T'den Dave Meniketti… hepsi de soruyu soruyordu, Tate'in sözde "grubundan" herhangi biri gerçekten var mıydı? Oyna kayıtta?

Sonunda… Sadece Bir Olabilir!!

28 Nisan 2014'te, savaşın her iki tarafı da anlaşmazlıklarını mahkemeye götürmeden çözdüklerini ve yaklaşık iki yıllık husumet ve çamur atmaya son verdiklerini açıkladı.

Seattle Times'a göre, Geoff Tate ve eski grup arkadaşları, La Torre cepheli grubu resmi olarak "Queensrÿche olarak kayıt ve tur yapan tek varlık" yapan bir anlaşmaya vardılar. Karşılığında Tate'e, Operation Mindcrime I ve II rock operalarının "komple" canlı konser performanslarını sahneleme münhasır hakları verildi ("diğer" QR, bu albümlerdeki bireysel şarkıları canlı setlerinde çalmaya devam edebilir, ancak performans sergileyemez). ya albümün tamamı). Tate, bunu Pink Floyd'un, Roger Waters'ın gruptan ayrıldığında The Wall'a özel performans hakları verildiği zamanki durumuna benzer olarak nitelendirdi. "Zihin suçu benim işim ve hikayemdi, bu yüzden bunu saklamam uygun olur."

Tate, anlaşmadan önce zaten rezerve ettiği konser taahhütlerini yerine getirmek için Ağustos 2014'te Queensrÿche bayrağı altında kısa bir "veda" konser turuna çıktı. Bu turun sonunda, grubunun adını "Operation Mindcrime" olarak değiştirdi.

Geoff Tate'in Akıl Suçu Operasyonu: "Geleceği Yeniden Keşfetmek"

Bu yazı yazılırken (Mart 2019), Operation: Mindcrime'ın üçüncü albümü The New Reality, Aralık 2017'de, Queensryche'nin Todd La Torre ile üçüncü albümü The Verdict, Century Media Records aracılığıyla 2019'da piyasaya çıktı.

Açıkçası, bu dizide yer alan tüm müzisyenler için oldukça tuhaf bir kaç yıl oldu, ancak görünüşe göre her iki taraf da geçmişi geride bıraktı ve şimdi en iyi yaptıkları şeyi yapmaya, yani müzik yaratmaya ve icra etmeye devam etmeye hazır.

"Durum İnsan" dan "Zamanın Oku"

"Queensryche" (2013)

Yorumlar

Ronnie James Haldford 13 Haziran 2019'da:

Birkaç hafta önce Tate üçlemesini duydum. Ses kalitesi korkunç. Bu harika müzisyene ne olduğunu bilmiyorum. Bu üç albümün sözleri ve müziği korkunç. Onu Avanstacia'da duydum ve sesi harika ama Operation Mindcrime'dan çıkan bu üç albümde sesini kaybetmiş görünüyor.

Joe Baca 01 Ağustos 2015'te:

Bu Tater melodisi aslında oldukça iyi! Sonuçta her iki kamptan da iyi malzeme alabiliriz gibi görünüyor.

Keith Abt (yazar) 01 Ağustos 2015 tarihinde The Garden State'den:

Hem Queensryche hem de Tate'in yaklaşan yeni albümleri hakkında bilgilerle güncellendi…

mike k 05 Ekim 2014 tarihinde:

LOL bu gönderilerden bazılarını seviyor. tabii ki yeni Queensryche albümü Queensryche gibi. 1 orijinal not değil ve Geoff Tate taklitçisi olmak için kiralanmış bir adam. Gerçek şu ki, grupta aynı şarkıları değiştirilmiş sözlerle geri dönüştürmekten başka bir şey yaratacak kimse kalmadı. Geoff'u ezmek için var, ama o olmadan, eski şarkıları yeni kelimelerle kapsayan sadece bir cover grubu. Gerçeklerle yüzleşin, tüm müzik Tate ve Degarmo tarafından yaratıldı. Bu diğer palyaçoların kafalarında 1 orijinal düşünce yok. Ve LaTorre. Onu Crimson Glory'de sevdim çünkü sesi Tate'e benziyordu ve şimdi o Tate. Ve insanlar onu sevecek çünkü Tate'i seviyor. Akıllıca hareket ettiler, çünkü Tate'in sesi ve Degarmos'un parlaklığı, bu adamların müzisyen olmaya en yakın oldukları şey. Az önce Queensryche'nin Tate olmadan gerçekten yaşayamayacağını kanıtladı.

Keith Abt (yazar) 31 Temmuz 2014 tarihinde The Garden State'den:

Güncellenmiş

Keith Abt (yazar) 29 Nisan 2014'te The Garden State'den:

GÜNCELLENDİ, Queensryche marka adı için yapılan savaş SONUNDA sonuçlandırıldı!!

Keith Abt (yazar) The Garden State'den 06 Eylül 2013:

Güncellenmiş!

Keith Abt (yazar) 03 Temmuz 2013'te The Garden State'den:

Merhaba Özgürlük - Sanırım her şeyin nasıl sallandığını göreceğiz. En azından şimdi, Kasım ayındaki davaya kadar bu Hub'ı tekrar güncellemem gerekmeyecek. haha

özgürlükMetal 03 Temmuz 2013 tarihli Somewhere In Time'dan:

Tekrar güncellendi - lol!!!!! Beklendiği gibi, Tater rekor satışlarda kendisine $$'ını verdi (ve o da konserlere katıldı - küçük tiyatroları ve kulüpleri 1/4 ila 1/2 oranında oynuyor.)

The Ryche'dan Killer albümü!!!! Bunu eskisi kadar seveceğimi düşünmemiştim - başlangıçta bunun iyi bir forma dönüş olacağını düşünmüştüm. Kopyam geldiğinden beri pek dinlemedim (başka bir şey olmasını da beklemiyordum!) Tabii albüm ne kadar kısaysa (70'ler/80'ler başı albüm uzunluğu), dinlemeyi kolaylaştırıyor. tekrar (ve tekrar.)

Todd albümde harika görünüyor! Evet, bazı şarkılarda Tate'e benziyor, bazılarında da kendisi gibi. Etkisini vokallerinde duyabilirsiniz - (Dickinson, Alder, Halford ve The Vest.) İyi haber şu ki, bir sonraki albüm için şimdiden yazmaya başladılar \m/

Davaya gelince, "piyasa kendi kendine düzeliyor" yorumunu yapan yargıç, Tate'in Queensryche gibi davranmasına izin veren karardan kısa bir süre sonra değiştirildi. Eğer asıl mesele buysa, çok geçti. Ancak, bu gerçekten kurumsal bir iş vakası ve başlamadan çok önce bitti. Grup, yıllar önce bu durumların nasıl ele alınacağını özetleyen iş belgelerini bir araya getirecek kadar akıllıydı - bu da Vestical'ı soğukta bıraktı ve yalnızca kendisini 1 yıllığına Queenryche'li Geoff Tate olarak faturalandırma yeteneği (bir tür evlilik sözleşmesi gibi) .) Umarım yeni yargıç iş hukukunu gerçekten anlamıştır.

Keith Abt (yazar) 03 Temmuz 2013'te The Garden State'den:

Yorumun için teşekkürler, Scott. ToddRyche albümünün tamamını henüz dinlemedim ama Tate'in F.U. albümünü duydum. bir süredir ve üç parça ("Cold," "Slave" ve "Everything") dışında, bunun güzel "meh" olduğunu düşündüm. Alışveriş listemde ToddRyche CD'si var.

…ve hey, ToddRyche albümünün ilk hafta satış rakamları bugün yayınlandı, ben de bu parçayı bu bilgiyle güncelledim!!!

Scott 29 Haziran 2013:

Şimdi iki albümü de dinledim. İkisi de Q2K'yı bile ölçmüyor, bu arada sevdiğim müzik ve bazıları çok fazla. Sacred Ground ve Burning Man arabamda her zaman marş basıyor. Bu sayfada beni üzen şey, insanların Scott, Eddie ve Michael'a şüphenin avantajını vermek, ancak Geoff'i çarmıha germek ve hadım etmek istemeleri. Malzemenin çoğunu kimin yazdığını görmek için tüm diskografilerine baktım. Bence %75-80'i ya tek başına ya da başka bir söz yazarıyla Geoff'a ait. LaTorre versiyonunun hayranları, son 10 yılda grubu devraldığı ve arkasındaki itici güç olduğu için Tate'i suçlamak istiyor gibi görünüyor. Sanırım mecbur kaldığı içindi. HITHF için astar notlarına bakın. DEGARMO/TATE'nin TÜM şarkıları. Her sonuncusu. Sanki tam tersiymiş gibi. GT'nin paltosuna takılıyorlardı, o onlarınkine değil. Sonuç olarak, her iki yeni albüm de dinlenebilir. Todd'a çok yüksek puanlar verirseniz, bence bunun nedeni, olduğundan biraz daha fazlasını duymanızdır. O iyi, ama sence gerçekten Tate iyi mi? Şarkılar biraz daha yavaş olduğunda ve alt kayıt için ses kontrolü gerektiğinde, buna sahip değil. GT'nin kaybettiğini düşünenler için, öfkenizi bir kenara bırakıp kendiniz görmenizi tavsiye ederim. Onu yazan adam tarafından yapılan Mindsuç içinde kaybolacaksınız. Barışın ve umarım hepiniz benim gibisinizdir ve iyi müziğin (Rock) bir rönesans olmasını istersiniz!

Keith Abt (yazar) 30 Nisan 2013'te The Garden State'den:

CD'lerin bir puan kartıyla gelmesi gerektiğini düşünüyorum… bu destada neler olup bittiğini puan kartı olmadan söyleyemem!

Georgie Lowery 29 Nisan 2013'te Kuzey Florida'dan:

Her iki cd'yi de alırsanız, ekstraları alın ve diğer ikisini açmayın!

Tanrım, Louise bu kafa karıştırıcı olmaya başladı!!

Keith Abt (yazar) 29 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Hem TateRyche hem de ToddRyche kamplarından en son bilgilerle (yine) güncellendi… ToddRyche albüm kapağına bir bakış da dahil!!

Keith Abt (yazar) 24 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Beğendiğine sevindim!!

StitchTheDamned 24 Nisan 2013'te Clifton Park, NY'den:

Vay! Bu inanılmaz derecede ilginç. Yazı için teşekkürler!

Keith Abt (yazar) 23 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Geoff Tate'in Queensryche'sinin "Frequency Unknown" albümü bugün yayınlandığı için güncellendi!!!

Keith Abt (yazar) 23 Nisan 2013'te The Garden State'den:

^^ Evet, bunu duydum Jeff. Bunun gibi bir şey düştüğünü hayal ediyorum:

Davulcu Simon Wright: "Hemen döneceğim, Geoff, caddenin karşısına geçip… bir paket sigara alacağım. Yeeeaaaahh, bir paket sigara. İşte bu."

(Simon dışarıda koşar, bir taksiye atlar, hızla uzaklaşır, asla geri dönmez…)

Jeff 22 Nisan 2013:

İşleri daha da ilginç hale getirmek için..

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Makale…

Keith Abt (yazar) 07 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Tate'in oyun planı basit: "Queensryche" adı altında bir albüm çıkaran ilk kişi olmak istiyor, böylece mahkemeye çıktıklarında yargıca "Görüyor musun? Orada ilk ben vardım!" diyebilir. … Albümün acele bir iş olduğunu boşverin, hiçbiri gerçek "grubunda" olmayan bir grup kiralık silahlı müzisyen tarafından kaydedildi.

Kaliteli bir şey bırakmaktan çok, adını korumakla ilgileniyor.

keith jambon 07 Nisan 2013 tarihinde Ontario, Niagara Şelalesi'nden:

queequeensrychehahah: Grupların sandığınız kadar çok para kazandıklarını düşünmüyorum, çoğu zaman, bazen de zar zor, harcadıklarını geri alıyorlar ve bunu sadece başka bir kayıt yapmak için kullanıyorlar - umarız yine de sondan para kazanırlar, böylece onlar kendilerini daha iyi destekleyebilir. Nick Mason'ın kitabını okursanız Pink Floyd bir süre sonra tamamen yıkıldı ve The Wall ve Darkside of the Moon popülaritesine rağmen onları iflas ettirdi. The Wall'dan para kazanan tek kişi Rich Wright'tı çünkü Roger onu kovdu ve onu yalnızca kiralık bir sanatçı olarak tuttu.

queequeensrychehahah 07 Nisan 2013:

Tate'in versiyonu, gruba ve hayranlara rağmen sadece bir orta parmak. Bu bir para gaspı, o kadarını kabul ediyor. Herkesin kafasını karıştırmak için bir albüm kaydedin, ancak kimse satın almıyor. Artı 2 kişi orijinal kadrosunu çoktan terk etti ve sonra Mindcrime 2'den başlayarak Queensryche albümleri kılığına girerek solo projelerini kaydetmeye başlayan eski yapımcı tarafından orijinal olarak karıştırılan berbat sesli albümünü remixleyecek bir adam bulamıyorlar. Ve kabul edelim ki her iki grup da kabul edelim. örtünme eylemleridir. Megadeth'ten Metallica'dan GN'R'ye, en popüler kadroları dağıldığında olduğu gibi. Orijinal üyeleri ayrıldığından beri hepsi manyaklar tarafından kontrol ediliyor ve şimdi nakit paradan başka bir şey değiller.

Keith Abt (yazar) 04 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Bu EMI olabilirdi. O zamanlar plak endüstrisinde yedi ya da sekiz albüm anlaşması standarttı… ama bir grubun böyle bir anlaşma yapıp diğer taraftan çıktığını görmek nadirdi, genellikle bu kadar çok albüm çıkaramadan dağılırlardı. albümler… bu yüzden bazı gruplar bu kadar çok "Live" albüm veya "Greatest Hits" derlemesi yayınlıyor. haha

keith jambon 04 Nisan 2013 tarihinde Ontario, Niagara Şelalesi'nden:

Bir plak anlaşması yaptıklarını ve onları belli bir yıl içinde 8 plak yazmaya mecbur bırakmışlar diye duydum… Ve bir süredir bundan kurtulmak için uğraşıyorlardı.

Keith Abt (yazar) 04 Nisan 2013'te The Garden State'den:

@ Keith - hangi sözleşmeden bahsediyorsunuz? Son on yılda birkaç farklı etiketle imzalandılar. Orijinal şirketleri EMI, 90'ların sonunda iflas edince, bir albüm için (2000'de "Q2K") Atlantic'e taşındılar ve o zamandan beri Sanctuary Records ve Rhino Records aracılığıyla materyal yayınladılar.

keith jambon 03 Nisan 2013'te Ontario, Niagara Şelalesi'nden:

Acaba bu bölünme, yıllar önce zorla yaptırdıkları ve grubu birkaç kez neredeyse yok eden bir sözleşmeden mi kaynaklandı… Onları gerçekçi olmayan bir oranda sayısız albüm yapmaya zorlayan.

Keith Abt (yazar) 03 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Güncellenmiş! Tatesryche, YouTube üzerinden "COLD" adlı gizli bir albüm parçası yayınladı! Yukarıya bakın!!

Keith Abt (yazar) 03 Nisan 2013'te The Garden State'den:

1995'te Vaat Edilen Topraklar turnesinde de gördüğümde mini bir "Zihin Suçu" seti yaptılar.

…ve “Music From the Elder”ın devamı fikri beni kesinlikle korkutuyor. haha

Lorne Carter 03 Nisan 2013 tarihinde Fayetteville, Arkansas'tan:

Aslında Ryche'ı en son Rage for Order, American Solder ve Empire'dan oluşan üç bölümlük şovlarını yaptıkları zaman görmüştüm. İçeri girmek ve beklememeyi biliyordu ve yine de harika bir gösteriydi. Aslında Ryche'ı gördüğüm 4 kez sadece 2 kez Mindcrime'dan şarkılar yaptılar. (Bütünüyle yaptıkları imparatorluk turu ve Hear in the Now turu) Tabii ki ilk kez Mindcrime'dan önce 86'da Ratt için açıldılar.

Bu yüzden, halkın talep ettiği kadar kırbaçladıklarını düşünmeyin. Hayranlar, Mindcrime II. Kısım'dan sadece söz edilince kaç yıldır kafayı yemişler? Ve sonuçta onlar teslim etmezlerse kim teslim edecek? Ayrıca Pink Floyd / Roger Waters, “Duvar”ı kırbaçlamaktan hiç kınandı mı? Kim "Tommy"yi kaç kez patlattı? Music from the Elder herhangi bir başarı olsaydı, Kiss'in arkasını 5 kez gezerdi ve 3 devam filmi ve bir prequel vardı eminim.

Keith Abt (yazar) 03 Nisan 2013'te The Garden State'den:

Yorumlar için teşekkürler, hepsi bu.

@ evo68 - haklısın. Turda "Mindcrime"a çok uzun süredir güveniyorlar/kırbaçlıyorlar!

paraşütçü777 03 Nisan 2013'te:

Keşke orijinal adamlar tüm bu saçmalıkları durdurup farklılıklarını bir kenara bırakıp hepimizin sevdiği müziği orijinal kadroyla çalsalar.

evo68 03 Nisan 2013'te:

Tate, rocklahoma'daki hayranlara karşı çok az saygı gösterdiğinde saygımı kaybetti. Sanırım bir orta yaş krizinden geçiyor lol.Bütün bu çılgınca saçmalıklar ve akıl suçu kadar parlak, bir grup bir albümü daha kaç kez turlayabilir .İngiltere'de yaşıyorum ve son 20 yılda 4 farklı turda 3 veya 4 kez mindsucu gördüm.Bazıları için çok kötü görünmeyebilir ama bence bu, Empire bir yana, her şey üzerinde oynamak gibi. Bu akıl suçunu takip eden şey oldukça saçmaydı.Bir sürü şeyden iyi bir albüm yapabilirdin. Geçmişte yaşayacaksan, hayran kitleni ilk etapta sana getiren şeyleri çal, şeyleri biliyorsun o yüzden ben Wiltons QR'nin tam olarak bunu yaptığına inanıyorum ve benim için her zaman oyumu alacaklar ama tates QR'yi ilgi dışında dinleyeceğim ama hayran olmadığım için fazla bir şey beklemiyorum ve benim için bu aslında bir solo albüm. Lütfen dikkat, bu sadece benim fikrim ve buraya kimsenin burnunu sokmak için gelmedim, lol

Charles Velasquez 02 Nisan 2013:

QR'yi tekrar haritaya koymak için harika bir kampanya. Kasıkların sana tekrar bakmasını sağlamanın daha iyi bir yolu. RYCHE AÇIK! HAYAT İÇİN BİR HAYRAN!!!!!

nik braswell 02 Nisan 2013:

F*** Tat. Gerçek Queensryche'yi (orijinal üyelerin 3/5'i ile) Corpus Christi, TX'de gördüm (Ekim 2012) 18 yılı aşkın süredir görmek istediğim gösteriydi.

shaun 02 Nisan 2013:

Harika makale

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Ey Özgürlük!! ToddRyche birkaç hafta önce New Jersey'de (benim memleketim) oynadı ama ne yazık ki onları kontrol edemedim -- bir arkadaşım yaptı ve raporu sizinkine çok benziyordu, yani grubun pek çok turda görmediği sahnede tekrar eğlendi.

özgürlükMetal 02 Nisan 2013 tarihli Somewhere In Time'dan:

Geçen ay Queensryche'yi (gerçek olanı, Tater ve tot'un Vestryche'sini değil) gördüm ve muhteşem bir konserdi! Todd onu çiviledi ve grup alevler içinde kaldı. Yıllardır eksik olan bir şeyleri vardı - sahnede kimya! La Torre dışında, Parker Lundgren kendini gerçekten kanıtladı. O ve Whip'in sahnede harika bir kimyası var ve DeGarmo'nun gruptan ayrılmasından bu yana açık ara en iyi 2. gitarist (gerçek neden, Geoff Tate'in davranışı nedeniyle mahkeme belgelerinde ortaya çıktı.)

DeGarmo, dramadan uzak duran bir sınıf hareketi oldu. Muhtemelen Chris'in açıklamalarına en yakın olanı, Scott Rockenfield'ın Eddie Trunk ile yaptığı bir röportajda söylediği şeydir - Chris'in grubun çoğuyla arkadaş kaldığı ve Queensryche'deki değişikliklerden desteklendiği. Yine de, DeGarmo'nun Queen Of The Ryche sırasında erkeklerle birlikte sahneye çıkıp Tate için BÜYÜK bir "Frekans Bilinmeyen" rolünde olduğunu görmek isterim.

Tate'i gerçekten serbest bırakabilirdi, ama klas kaldı - bu, grubun Tate'i kovma konusunda yaptığı şeyle aynı. Gösteriden sonra grupla tanıştım ve hepsi klas tuttu ve Tate'i kırmadı. Hepsi taraftarlara destekleri için çok müteşekkirdi.

Empire'ın mağazalara gelmesini beklediğimden beri yeni bir Queensryche albümü için bu kadar heyecanlanmamıştım! Duymak için sabırsızlanıyorum!

Bildiğim kadarıyla Frekans Bilinmiyor - O POS'a bir kuruş bile harcamayacağım!

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Merhaba Ginfire - Ben de "Redemption"ı kazıyorum, iTunes'daki bazı kısa pasajlar dışında GT albümünün çoğunu henüz duymadım ve bunlar oldukça düşük kalitedeydi, bu yüzden bir arama yapmak için yeterince duymadım Öyle ya da böyle. Geoff'a şu kadarını vereceğim, sicilinde etkileyici bir oyuncu listesi var, ama ne demek istediğimi anlıyorsan, bu onu gerçek bir "grup" yapmaz.

cin ateşi 02 Nisan 2013:

Merhaba,

Yeni Geoff Tate Queensryche'den 3 veya 4 örnek dinledim ve Redemption adlı yeni QUEENSRYCHE şarkısını tam olarak dinledim ve IMHO ile karşılaştırma yok. Queensryche, Queensryche'ye benziyor ama GT'nin versiyonundaki örneklerin hiçbiri, GT'nin sesi dışında Queensryche gibi bir şey değildi. GT'nin Queensryche'si kulağa iyi bir GT solo CD'si gibi gelirken, yeni QR şarkısı gerçek Queensryche = BRILLIANT gibi geliyor…yine, IMHO.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

CRyche - açıkçası her şey isim tanıma ile ilgili. "Rising West", "Geoff Tate" veya "Geoff ve Tater Tots" veya her neyse, "Queensryche" adını bilen çok daha fazla insan var. Eğer bir taraf ya da diğeri isminden vazgeçerse, sıfırdan başlayacaklardı.

CRyche7 02 Nisan 2013:

Olan her şeyi okudum ve uzun zamandır bir Queensryche hayranıyım, tek sorum şu: DeGarmo gruptan ayrıldığına ve Tate kovulduğuna göre, neden kalan üyeler Rising West ve Mr. Tate tek başına mı kaldı? LaTorre ile yeni Queensryche'nin sesini seviyorum ama bu Queensryche olmayacak

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

@ Eric - İşlerin gidişatına göre, uzun süredir ortada olmayan ve çok özlenen Bay DeGarmo'nun merkezde olduğu üçüncü bir Queensryche'nin her an çıkışını yapmasını bekliyorum. :)

Eric 02 Nisan 2013:

Yine de grubun iyi olduğu dönemde içinde olan Chris De Garmo da yok. Yani her iki grup da gerçekten Queensryche mi?

yapay zeka 02 Nisan 2013:

Daniel,

Yazınızın tamamına katılmasam da müziğe ve türe olan tutkunuza hayranım. Promised Land'in de harika bir ses ve havası olan son albüm olduğuna katılıyorum, ancak hepsinin Geoff Tate sayesinde olduğuna inanamıyorum. Ayrıca Chris Degarmo'nun grubun diğer üyelerinden daha fazla Queensryche olduğu konusunda hemfikir olamam (özellikle grubun hiçbir üyesinin olmadığını söyledikten sonra). Chris, pilot olmak için gruptan ayrıldı, Jerry Cantrell'inki gibi diğer insanların disklerinde bazı misafir görünüşleri eksi. Ayrıca, Geoff Tate bazı arkadaşları çekip oynayabildiği halde, Rudy Sarzo veya Simon Wright'ın kiralık silah olarak adlandırılmasına da katılmıyorum. Yine, aynı fikirde olmadığımı kabul ediyorum ve yine de Geoff Tate'i desteklemek zorundayım. Ama dediğim gibi, tutkuna hayranım ve katkılarına saygı duyuyorum. Size iyi tartışmalar……

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Daniel - vay, bazen hiç posta göndermem gerekmiyor. Benim de bu konuda nasıl hissettiğimi tamamen çiviledin. Haha. Güzel bir!!

Daniel 02 Nisan 2013:

Al'a -

Sadece yorumunuzu okuduğumda bazı gözlemlerim var. Bana göre Queensrÿche hiçbir zaman tek bir kişiden ibaret olmadı. Klasik çağda kollektif hakkındaydı. Müziğin oluşmasına herkes katkıda bulundu. Durduğu zaman, sihir yavaşça kayboldu (Promised Land, bu "grup hissi" ile sonuncusu).

Queensrÿche olduğu söylenebilecek bir kişi varsa o da Chris DeGarmo olmalıdır.

Tate grubu hakkında, aslında bir grup değil. Dışarı çıkıp Akıl Suçu Operasyonunu oynayacak bir grup kiralık el var. Tate'in yeni albümü "Frequency Unknown" yapımcı Jason Slater tarafından yazıldı ve oturum müzisyenleri tarafından kaydedildi. Bu, grubun eksik olduğu hissi veren son üç QR albümüne benziyor.

Simon Wright'ın 1 veya 2 parçada davul çaldığını ve Sarzo'nun biraz bas çaldığını düşünüyorum. Çoğu bas yapımcı Jason Slater tarafından oynandı.

Queensrÿche hiç kimsenin ego gezisi değildir ve bu yüzden Wilton, Jackson ve Rockenfield versiyonunu destekliyorum. Bir Queensrÿche'nin varlığından beri oradalar ve bir zamanlar Wilton harika bir şarkı yazarıydı. Yeni şarkı "Redemption" kulağa bir Wilton şarkısı gibi geliyor ve daha modern bir ağırlıkla birlikte birçok eski QR öğesi mevcut.

Wilton, Jackson, Rockenfield, Lundgren ve LaTorre benim için Queensrÿche. Grubun Promised Land'den sonra çıkması gerektiği gibi geliyorlar ve bir kez daha grup oldular.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Uğradığın için teşekkürler, Al. Size katılıyorum, birçok grup yıllar içinde "Lead Singer's Disease" ile acı çekti, Queensryche sadece en sonuncusu.

yapay zeka 02 Nisan 2013:

Queensryche'nin desteklediği oyların ne kadar eşitsiz olduğuna inanamıyorum! Kesinlikle bayıldım. Makaleden sonraki yorumları okuduğumda, birçok insanın Geoff Tate'i garip hissetmeleri veya başarısını takdir etmemesi gibi sebepler olduğunu görüyorum. Bunu söyleyen ve Queensryche'nin "olmak isteyen" tarafını tutanlar için bir flaş haberim var, TÜM ŞARKILAR GARİPTİR. TÜM FRONTMAN'IN KARMAŞIKLARI VE EGOLARI VARDIR! Hepsini harika yapan da bu. Van Halen'ın mevcut üyelerinin David Lee Roth'u gerçekten sevdiğini mi düşünüyorsun? HAYIR!!!!! Ancak, o zamanın en iyi solisti ve müzikleri için harika bir şarkıcıydı. Geoff Tate, Queensryche'dir. Bu gruptan ayrılma olayının pek çok GREAT metal grubunun başına geldiğini gördük (LA Guns, Motley Crue - elbette daha sonra tekrar bir araya geldi, Skid Row, Dokken ve liste uzayıp gidiyor). GERÇEK bir hayran olarak, bu berbat! Her gün birinin etrafında olmanın ne kadar zor olduğunu anlıyorum, ama müzik sevgisine ne oldu. Belki bu naif veya kör bir klişe ifadedir, ama bende var ve baktığım bazı büyük müzisyenlerin de buna sahip olduğunu düşünmek istiyorum. Tüm bu drama hayal kırıklığı yaratıyor. Queensryche'nin dağılması ve Geoff Tate'in haklı olup olmadığı, dikkate alınması gereken bir şeyi gösteriyor….. Bir araya getirdiği gruba bakın. Rock ve metalin en iyilerinden bazılarını, Ozzy Whitesnake şöhretinden Rudy Sarzo ve AC/DC ve Dio kadrolarından Simon Wright'ı içeren all-star bir kadro oluşturdu…. Herhangi biriniz GERÇEKTEN kendi kalibresindeki müzisyenlerin bir "diktatör", bir "tiran", bir "diva", bir "oldu" ile karşılaşacağını ve insanların söylediklerini okuduğum şeylere devam edebileceğimi düşünüyor musunuz? Geoff hakkında. Benim düşüncelerim, HİÇBİR ŞEKİLDE, bunu kendilerine asla yapmazlar. Çünkü tahmin et ne insanlar? Para ya da oynama fırsatları için zarar vermiyorlar. Benim oyum ve %100 desteğim Geoff Tate ve grubu REAL Queensryche'a gidiyor. Dönem!!!!!!!

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Merhaba Lorne - iyi puanlar, hepsi. Giriş için teşekkürler.

Lorne Carter 02 Nisan 2013 tarihinde Fayetteville, Arkansas'tan:

güzel yaz

Aynı lakap altında birden fazla tur yaptığınız bir gün ve yaşta (akla LA Guns, Great White vb. geliyor) kimin kazanacağına genellikle mahkemeler değil, halk karar verir.

Pek çok insan mevcut GnR dizisini gerçek GnR olarak görmez. Yine de, Çin Demokrasisi hala platin gitti. (Evet, satışları hayal kırıklığına uğrattı, ancak Appetite for Destruction'ın satışları ve etkisi ile karşılaştırıldığında, bugünkü sürümlerin %99,8'i olacaktır.) ve GnR arenaları dolduruyor ve festivallere sahne oluyor. Slash'in yeni müzik ve canlı konserler arasında daha iyi bir ürünü olduğunu düşünüyorum ama o sadece tiyatrolar ve kulüpler yapıyor. Yani azınlıktayım.

Hayranların on yıllardır Chris Degramo'ya geri dönmesi için yalvarması gibi, grubun iki versiyonu olduğu sürece, birkaç yıl verin, tartışma ortadan kalkmayacak. Ama bence birkaç yıl içinde net bir kazanan göreceksiniz.

Her iki kaydı da duymadan karar veremem, ancak güvenli para Geoff Tate'e karşı bahse girmek. Daha iyi şarkıcılar solo sanatçı olarak başarısız oldular veya bir grubun kendi versiyonunun önünde yer aldılar (Steven Tyler, Paul Stanley, Vince Neil ve Mick Jagger akla geliyor) ve görünen o ki sadece David Coverdale all-star grup kadrosunu yeniden icat edip başarılı olabilir. Yanılıyor olamam ya da Tate'e karşı çıkıyorum ama tarih onun tarafında değil.

Donna Deist 02 Nisan 2013:

(üzgünüm, yorumumu bitiremeden yanlışlıkla gönder tuşuna bastım)

gruptan harika bir müzik. Michael, Eddie veya Scott'ın gerçekten hak ettikleri kadar tanınmadığını gerçekten dürüstçe hissediyorum. Onlar olmadan Queensryche'ın var olmayacağını hatırlamalıyız. yaptıkları her şeyde son derece yetenekliler. belki de bu ayrılık çok iyi bir şeydir. Geoff veya Chris olmadan, dünyaya bu adamların gerçekten ne kadar yetenekli olduğunu görme şansı veriyor. Bu kadar uzun süre dayanmış olmaları onlar hakkında çok şey söylüyor. Şöhret ya da Şan için değil, sadece yapmayı sevdikleri şeyi yapıyor olmalarına her zaman hayran olmuşumdur. Dürüst olmak gerekirse, bu adamların uzun yıllar müzik yapacaklarını umuyorum.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

@ Donna Deist - endişelenmeyin.

Donna Deist 02 Nisan 2013:

Arkadaşlar son mesajımda lütfen yanlış anlaşılmasın. Geoff'u bir şarkıcı olarak her zaman sevdim ve grupla harika şeyler yaptı. bir önceki mesajımda yazdığım her şey hala geçerli ama bir insan olarak ona saldırmak için değil. Özellikle son yıllarda onun hakkında sevmediğim şey, kendisinin ve ailesinin kendilerini tanıtmak için grubu kullanmaları.

Chris Degarmo'ya gelince, onu her zaman sevmişimdir. o ve muhtemelen hala en sevdiğim grup üyesidir. Chris olsun ya da olmasın grubu takdir etmeyi de öğrendim. Chris ayrıldığından beri, bazılarını duydum

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

@ Mike - Ben bir avukat değilim ama bir tahminde bulunmam gerekirse, en azından Queensryche adı üzerindeki savaşı hangi taraf kaybederse, albümlerini piyasadan çekmesi ve sonunda yeniden basması/yeniden basması gerektiğini söylerdim. - "yeni" bir adla yayınlayın. Hey, her iki CD'yi de alacağım çünkü biri er ya da geç bir koleksiyon parçası olacak! Haha.

@ Dr. X - Bay DeGarmo'nun talebinize yanıt verip vermediğini lütfen bize bildirin. Bugün neler yaşadığını duymayı çok isterim.

@ Baldmark - "Onlara bir kere söylemişsem, bin kere söylemişimdir, Geoff Tate'in adını kukla gösterisinin ÜSTÜNe koy!!!" hahahaha

kel lekesi 02 Nisan 2013:

Birinin karısının ya da önemli bir başkasının bir grup yönetmesine başka bir örnek; OMURİLİKTEN SU ALMAK!!!

Doktor X 02 Nisan 2013:

Bu aptal grup draması fatfreddy hakkında yorum yapmama izin verdiğiniz için teşekkürler. Az önce Bay DeGarmo'yu facebook'ta arkadaş olarak ekledim ve ona aşağıdaki savunmayı gönderdim.

İsterseniz bunu yayınlamaktan çekinmeyin.

Chris,

Queensryche'nin "DeGarmo" versiyonunu kesinlikle seven biz hayranların hatırına, lütfen yeni ikili Queensryche dramasına bir son vermenin bir yolunu bulabilir misiniz?

1997'de gruptan neden ayrıldığınızı anlıyorum. Geoff'un egosunun büyüklüğü nedeniyle sahnede ve tur otobüsünde başka bir grup üyesine yer yoktu.

Orjinal grubu kimin bu kadar iyi yaptığını bilen biz fanlar var burada. Şimdi aynı adı kullanan iki grubun olması, temel olarak senin yazdığın ve bu kadar iyi performans gösterdiğin coverlar yaparak geçimini sağlayan üzücü olduğunu düşünüyorum.

Umarım not sizi iyi ve iyi bir ruh halinde bulur.

Saygılarımla,

Greg Johnson, Waxhaw NC.

Mike 02 Nisan 2013:

Kasım ayında mahkemeler, 2 kamptan hangisinin adı yasal olarak alacağına karar veriyor. Bu, Toddryche kazanırsa FU haklarını devraldıkları anlamına mı geliyor? Ya da tam tersi, Tateryche kazanırsa, yakında çıkacak olan Toddryche albümünün haklarını talep edecekler mi? Her iki kampın da aynı QR bant adına 'marka' bağlı olduğu göz önüne alındığında, bu bir sorun olma potansiyeline sahip gibi görünüyor.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Merhaba OpenRiverTech - Cleo'nun web sayfasına meraktan baktım ve vay be, "temel" kelimesi bile bunun için uygun değil. Haha.

L.A. Guns'ın sayfalarında listelenmesini komik buldum, çünkü onlar da yakın zamanda Queensryche'nin yaşadığı "iki grup, aynı isim" yasal dramasını yaşayan başka bir grup.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Merhaba Dr. X… bu drama başladığından beri, Bay De Garmo'nun her şey hakkında nasıl hissettiğini sık sık merak etmişimdir. Eminim birisi muhtemelen bir noktada yorum yapmak için ona yaklaşmıştır, ama görünüşe göre ağzını kapalı tutuyor, ki bu muhtemelen en iyisi. Uğradığınız için teşekkürler.

OpenRiverTech 02 Nisan 2013:

@FatFreddysCat Kleopatra'nın itibarı hiç de eskisi gibi değil. Bazı durumlarda, B.B. King Vakasında olduğu gibi baskısı tükenmiş bir kaydı yeniden yayınlama haklarını yeni kazanmışken, sanki bir kayıt sözleşmesi varmış gibi göstermek için sayfalarında sanatçıları listelemelerine yardımcı olmuyor. Biraz titiz olabilirim ama tanrım, lol

Doktor X 02 Nisan 2013:

Buradaki Gerçek Akıl Suçu, Chris Degarmo olmadan hiçbir grubun "gerçek" grup olmadığıdır.

Gerçekten alakalı olduklarında grubun arkasındaki itici güçtü.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

@ OpenRiverTech - Anladığım kadarıyla, Cleopatra Records elektronik/endüstriyel müzik sahnesinde oldukça iyi bir itibara sahipti. Bunun artık doğru olup olmadığını bilmiyorum, ama konu hard rock/metal yayınlarına gelince ("Son Tarih" alt etiketinde) kadroları tutarsızdı ve CD'leri aceleye getirilmiş/ucuz görünüyor. O etikette birkaç yayına sahibim (genellikle çok sanatçılı derlemeler veya övgü albümleri) ve kitapçıkları kalitesiz ve yazım hataları ve diğer saçmalıklarla dolu.

@ Donna Deist - Uğradığınız için teşekkürler, her iki taraf da yeni müzik yayınladıktan sonra iki QR kampı arasındaki düellonun nasıl sonuçlandığını görmek ilginç olacak… Bu makalenin içerdiği anketi en son kontrol ettiğimde, LaTorre kadrosu Tate versiyonunun kıçına neredeyse 3'e 1 tekme atıyordu.

Donna Deist 02 Nisan 2013:

Yıllardır QR destekçisiyim ve Geoff'un gruptayken başlattığı tüm bu saçmalıkları hala anlamaya çalışıyorum. American Soldier'dan sonra gruba olan ilgimi neredeyse tamamen kaybediyordum. Şimdi grubun ayrılmasına sevindim. Todd kesinlikle Geoff olmasa da (Tanrıya şükür!!!), Todd'un gruba yeni bir soluk getirdiğine inanıyorum. Uzun zamandır ilk kez, hayal kırıklığına uğramayacağımı bilerek, bir sonraki albümü duyacağım için gerçekten çok heyecanlıyım.

Geoff, gruptan bir nedenden dolayı kovuldun ve bence artık hayatına devam etme zamanın geldi. Umarım yargıç, queensryche adını kullanmanıza izin vermez. Son 5-10 yılda tek gördüğüm, grubu değil kendini tanıtmaya çalıştığındı. bu yüzden grubun seni kovmasına ve kendilerine yeni bir isim yapmaya karar vermesine şaşırmadım. Dürüst olmak gerekirse, Queensryche adını kullanma konusunda senden çok daha fazla yasal hakları olduğunu düşünüyorum. Queensryche'nin içinde ve dışında bazı harika şarkılar yaratırken ve son yıllarda ben de birçok projenizden, özellikle Caberet'ten hayal kırıklığına uğradım. Albümünüz çıktıktan sonra bazı şarkılarınızı (meraktan) dinleyebilirim ama açıkçası albümünüzü alır mıyım bilmiyorum.

OpenRiverTech 02 Nisan 2013:

TateRyche'nin Cleopatra Records ile anlaşmasının komik olduğunu düşünüyorum… Yani bu şirket gerçekten karanlık görünüyor…cidden. Sanatçı sayfasını gördünüz mü? Bazı sanatçılara tıkladığınızda, sizi bir gömlek satın almak için bir mağaza sayfasına götürür. Demek istediğim, bu sanatçılarla yaşasa da yaşamasa da bir anlaşman varsa, onları daha iyi tanıtmak istemez miydin? Bu neredeyse QR markasına verdiği zararın kanıtı niteliğinde. Belki de Tiffany ve Vanilla Ice ile Kleopatra Yaz Şenliği'nde manşet olacaklar. Geoff'un Miles Davis ile sanal bir düet yapmaya çalıştığını görebiliyorum… Yani Cleopatra Records'un harika Jazz ile amazon'dan aldıkları bir poster veya CD satmak dışında bir ilgisi varsa.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Hey Ex-Seattle… Tüm görüşlerinize katılıyorum. Bu kargaşanın nasıl sonuçlanacağını bu yıl iki taraf mahkemeye gittiğinde göreceğiz tabii ki.

Eski Seattle 02 Nisan 2013:

Bütün bu pembe diziyi bir yumruk kavgasının ilk raporundan beri izliyorum ve bu noktada ne olduğu (son on yılda) ve ne olacağı oldukça açık olduğunu düşünüyorum.

Düşüncelerim:

1. Tate, QR'yi demir yumrukla yönetti. O efsanevi bir ses ve eminim grup onun yerini alıp devam edemeyeceklerini hissetti, bu yüzden ona izin verdiler. DeGarmo, Tate yüzünden ayrıldı. Tate, grubun müziğe katkıda bulunmasına izin vermedi ve bir süre sonra katkıda bulunmayı bıraktılar.

2. Tate, ailesini işe alarak grubu kuruttu. Diğer şarkıcılar eşlerini işe aldı ve grupları benzer şekilde yıkıma götürdü. ASLA bir kadını yönetici olarak işe almayın. (Chris Cornell?)

3. Tate'in ilk solo albümü harikaydı. Bayıldım. Sadece solo olmalı, ama cidden iyi bir şarkı yazarı tutması, biraz tur atması ve kim ve ne olduğunu ve müziğin ne olması gerektiğini çözmesi gerekiyor.

4. Todd süper. O Tate değil, Todd. Eski müziği söyleyebilir ama önemli olan yeni müziktir. Redemption harika bir şarkı ve bence insanlar grubu bugünkü haliyle benimseyecek.

5. Yargıç Tate'in yüzüne gülecek. QR, Eddie, Michael, Scott, Todd ve Parker olacak.

Keith Abt (yazar) 02 Nisan 2013 tarihinde The Garden State'den:

Hahahaha!! Merhaba Jim - yorum ve kıkırdama için teşekkürler.

Jim 02 Nisan 2013:

Geoff, Empire'dan beri bir çömelme değerinde şarkı söyleyemedi ve o zaman bile, onun ev yapımı şarabının (sızlanma?) sesini çoktan öldürdüğünü duyabiliyordunuz.

Halford ve Dickenson ile kıyaslandığında Geoff'un kafası büyüdü. Tate de değil. Artık değil.

Şimdi o, küçük bir martini barında seyircilerin her tarafına saçma sapan şiirler saçan, arka planda komik şapkalı bir adam pan flüt çalan beat şairlerinden biri gibi.

Keith Abt (yazar) The Garden State'den 31 Mart 2013:

Merhaba Joe - her zamanki gibi uğradığınız için teşekkürler. Konseri aldığı için Rudy Sarzo'yu suçlayamazsınız (yani, onu son zamanlarda nerede gördünüz?)… ama haklısınız, onu bir "gruba" eklemek, kayan yazı değerlerini artırmak için pek bir şey yapmıyor. Hiç kimsenin "Duuuude, RUDY SARZO onlarla mı oynuyor? Bunu görmem lazım!" dediğini duymazsınız.

Joe Cogan 31 Mart 2013:

"İmparatorluk"tan sonra bana olan ilgilerini kaybettiler ve Chris DeGarmo dahil olmadan (yukarıdaki ÇOK zekice yorumlar) her iki birimin de ilgi çekici bir şey üreteceğini düşünmek için çok az neden görüyorum. (BTW, Rudy Sarzo'nun ortaya çıkmasının genellikle bir grubun Jumped the Shark olduğunu gösterdiğini gözlemlemek beni kötü bir insan yapar mı?)

Keith Abt (yazar) 30 Mart 2013'te The Garden State'den:

Yine güncellendi. Puan kartı, puan kartınızı alın. Bir puan kartı olmadan Queensryche topraklarında neler olup bittiğini takip edemezsiniz!!!

Keith Abt (yazar) 28 Mart 2013'te The Garden State'den:

Geoff Tate'in Queensryche'ı bugün tekrar devreye girdi, bu yüzden elbette bir kez daha güncelleme yapmak zorunda kaldım… haha

Keith Abt (yazar) 27 Mart 2013'te The Garden State'den:

Geoff Tate kampından daha fazla kaosla güncellendi (yine)…

Keith Abt (yazar) 25 Mart 2013'te The Garden State'den:

Yeni Queensryche (Todd LaTorre ile) parçasının tamamı "Redemption"ın YouTube'u ile güncellendi!!

Keith Abt (yazar) The Garden State'den 07 Mart 2013:

Hahaha, haklısın Brian. Zavallı Bobby.

Brian Marshall 07 Mart 2013:

Bence bu durumda asıl kurban Bobby Blotzer. Demek istediğim, bir grup yıpranmış ozanla düzenli bir konsere bile devam edememesi ne kadar üzücü?

Keith Abt (yazar) 04 Mart 2013'te The Garden State'den:

Hey Özgürlük… merakım muhtemelen beni yenecek ve sonunda her iki CD'yi de alacağım… çünkü içlerinden biri er ya da geç grup adının haklarını kaybedecek ve bu da CD'lerini koleksiyonluk hale getirecek. Haha.

özgürlükMetal 04 Mart 2013 tarihli Somewhere In Time'dan:

Ve zaten Tate güncellemesini de yaptınız. Grup arkadaşlarına saldırdığını itiraf eden bir adamın yumruk ve FU ön ve ortada bir albüm kapağı yayınlamasını ironik buluyorum.

The Geoff'un albümünü almayı planlamamıştım, O:MC II, American Soldier, DTC ile aynı söz yazarı ve prodüktörü kullanmanın nasıl daha iyi bir albüm yapacağını anlamıyorum. Ama iyi bir noktaya değindin ve davadan sonra bir kez baskısı tükeneceği için ikisini de satın alabilirim ve o mahkemede kaybettikten sonra baskısı tükenecek olan Geoff's için paramı verirdim.

Keith Abt (yazar) 04 Mart 2013'te The Garden State'den:

Geoff Tatesryche'nin yakında çıkacak olan albümüyle ilgili yeni bilgilerle güncellendi (bugün ikinci kez!)

Keith Abt (yazar) 04 Mart 2013'te The Garden State'den:

Yaklaşan "ToddRyche" albümü hakkında yeni çıkış tarihi bilgileriyle YENİDEN güncellendi….

Keith Abt (yazar) 23 Şubat 2013'te The Garden State'den:

Todd Latorre'nin yeni Queensryche şarkısı "Redemption!"

Keith Abt (yazar) 15 Şubat 2013'te The Garden State'den:

"Geoff Tate's Queensryche" ile ilgili bazı yeni bilgilerle güncellendi

Keith Abt (yazar) 08 Şubat 2013'te The Garden State'den:

Evet, görünüşe göre her iki taraf da "Queensryche" adı altında yeni bir albümle piyasaya ilk çıkmak için yarışıyor… Asıl soru şu: Hangisi gerçekten dinlenebilir olacak?

özgürlükMetal 08 Şubat 2013 tarihli Somewhere In Time'dan:

Geoff, Scabryche albümünü kaydetmeye başlamış gibi görünüyor - hızlı bir solo yapmak için bir grup "özel konuk" tutmuş olabilir, ancak arkasındaki "yetenek" ekip, size American Soldier, O:MC II'yi getiren aynı kişilerdir. ve The Geoff'un "metali yeniden tanımlayacağını" söylediği albüm, Dedicated To Chaos. Burada bir Brad Gillis solosu ve orada bir KK Downing solosu ile aynı şeyi daha fazlasını bekleyin…..

Keith Abt (yazar) 25 Ocak 2013'te The Garden State'den:

…ve yanında gitarla kardeşini de getiriyor!

Hem Rudy hem de kardeşi bir zamanlar Quiet Riot'a dahil olduklarına göre, belki de grubun adı "QuietRyche" olmalıdır.

Joe Cogan 25 Ocak 2013'te:

Rudy Sarzo… heh, şaşırmadım: ne zaman bir metal grubu basçılarını değiştirse telefon alır.

Keith Abt (yazar) 25 Ocak 2013'te The Garden State'den:

Seni duyuyorum Özgürlük. İtiraf etmeliyim ki, TateRyche'nin Cleopatra Records ile anlaşma imzaladığını duyduğumda gülmek zorunda kaldım… bu plak şirketi Fransız Yabancı Lejyonu'nun müzik endüstrisindeki karşılığıdır, yani onlara katılmak kendinizi önemli hissetmenizi sağlayabilir ama başka kimse umursamaz. haha

özgürlükMetal 25 Ocak 2013 tarihli Somewhere In Time'dan:

Geoff'un versiyonu bir tren enkazı….. sadece geri dönemezsin! İkinci bir gitarist bulamayınca Rudy kardeşini aradı. Blotz ya işin üstesinden gelemedi ya da Steven Pearcy ile uğraşmanın Geoff ile uğraşmaktan daha kolay olduğunu fark etti. Geoff, mahkeme tarihinden önce Queensryche adı altında bir şeyler çıkarmak için acele ediyor, solo kariyeri firar ettiğinden beri nakit kapmak için son şansı. Grubun adını kazanmasının imkanı yok, ortakların 1/4'üydü ve kovuldu. Ortakların çoğu bunu iş dünyasında yapabilir. Bir anlaşmaya göre ödeme alacak, ancak isimle kaçamayacak.

Diğer haberler - Todd La Torre, FB sayfasında bu hafta yeni albümün vokallerini yapacağını duyurdu. Tahminim, Queensryche albümü Fakeryche herhangi bir şey yayınlamadan çok önce çok daha büyük bir etikette çıktı.

Keith Abt (yazar) 25 Ocak 2013'te The Garden State'den:

Geoff Tate kampındaki değişikliklerle ilgili en son bilgilerle GÜNCELLENDİ…

Keith Abt (yazar) 27 Aralık 2012'de The Garden State'den:

Uğradığın için teşekkürler Globez. Sanırım ankette hangi QR sürümüne oy verdiğinizi biliyoruz.

küre 27 Aralık 2012'de:

Peep'lerin bu sahte setto haraç şarkıcısını Geoff Tate ile nasıl karşılaştırabileceğini anlayamıyorum! 20'li ve 30'lu yaşlardaki şarkıcı olmadığını biliyorum, ama hadi şimdi! Bunun kadar iyi olan bir Queensryche haraç grubundaydım.. Bir de "Z lot Z" adında oldukça iyi olduğunu düşündüğüm bir Queensryche haraç grubu vardı.. Seslerinin artık Queensryche'den çok Queensryche'a benzemesi üzücü! Geoff, yaşlılığında bile çok az bir ligde! Akla gelen bir diğeri de büyük Bruce Dickinson! Rockenfield'a tükürdüğü ve Michael Wilton'a yumruk attığı için insanlar Tate'ten nefret mi ediyor? Ciddi anlamda?? Kim bir fare kıçı verir!! Genelde bir grubu seslerinden dolayı sevmez misin?? Eğer bir grup hakkında karar vermeni sağlayan şey buysa, o zaman grupla biraz duygusal bir bağın olduğunu düşünüyorum.. Dürüst olmak gerekirse bu biraz eşcinsel! Ayrıca onu kovmuşlar, arkasından iş çevirmişler, aile üyelerini kovmuşlar ve adama hiç gitmemişler ve müzik yönetmenliğinden falan şikayet etmişler.. Yapılması çok şaibeli yılan işiydi.. Benim şehrimde boktan vuruldun bunun gibi! Geoff'in Queensryche markasına bağlı kalmasına ve sadece bundan vazgeçmemesine sevindim.. Yine de herkes ona sırtını dönüyor! Nasıl bir hayrandınız? Çok uzun zaman önce olmayan bir gün sizler Geoff'a bir topuz işi vermek istediniz, ama şimdi ondan nefret ediyorsunuz! Bir avuç aptal sahtekar! Haraç grubunuza iyi şanslar.. Ryche'ın Geoffs versiyonunu bekleyeceğim.. Ve Queensryche'nin "Gerçek" versiyonunu içtiğinde hepiniz çoğunluğa atlayacaksınız! Bu çok gülünç!! Queensryche'nin Gerçek versiyonu.. Haha, malzemelerinin bir buçuk şarkısını yazan versiyon!! Ne şaka ama!

Keith Abt (yazar) 11 Aralık 2012'de The Garden State'den:

Devam eden Queensryche yasal karmaşası hakkında yeni ayrıntılarla GÜNCELLENDİ…

Keith Abt (yazar) 5 Eylül 2012'de The Garden State'den:

Dang, Shawn… belki de kendi Hub'larınızı yazmalısınız, haha. Dürüst olmak gerekirse sana katılıyorum. Tate her zaman Queensryche'nin "sesi" olmuştur, ancak DeGarmo sonrası şeylerden herhangi birini dinlerseniz, Chris DeGarmo'nun onun ruhu olduğu hemen anlaşılır.

…ve kayıt için, aslında "Hear in the Now Frontier"ı seviyorum. :)

Shawn Dudley 05 Eylül 2012'de Los Angeles, California'dan:

Güzel yazılmış. Bütün bu karmaşa dürüst olmak gerekirse gülünç, her iki versiyonun da ilginç bir şey yayınlayabileceğine çok az inancım var.

Popüler görüş olmadığını biliyorum ama Queensryche'nin kalbi ve ruhu Chris DeGarmo'ydu. QR'nin orijinal ses mühendisiyle (onlarla birlikte gezen ve ayrıca Abbey Road'da Live In Japan '85 yeniden kayıt oturumlarının yapımcısı olan) ile yaptığım birçok görüşmede, bana sürekli olarak DeGarmo'nun grubun arkasındaki gerçek yaratıcı güç olduğunu söyledi. DeGarmo müziğin büyük bir bölümünü yazdı, başkaları tarafından yazılan bölümleri düzenledi, kayıt oturumlarını denetledi, canlı gösterileri için set listelerini bir araya getirdi ve esasen gruptaki en güçlü müzisyendi. Ayrıca Chris'in "Silent Lucidity"yi yazdığını, Empire'ın 3 milyon kopya satmasının ve bunların metal aleminden ana akım arena cazibe merkezlerine gönderilmesinin ana sebebini yazdığını da unutmayalım. (QR, Empire'dan önce hala bir açılış eylemiydi…).

İnsanlar onu "Hear In The Now Frontier" için suçladığı için şimdi küçümseniyor, yani 90'ların ortalarında metal, gitar soloları ve uzaktan herhangi bir şeyin olduğu bir sahnede alakalı kalmaya çalışmak yaygın bir şeydi. ilerici başarılı kabul edildi'. Git DeGarmo'nun EP, The Warning, Rage For Order, Operation Mindcrime, Empire ve Promised Land'deki şarkı yazarlığı kredilerine bir göz atın… ve ayrılışından bu yana neden hiçbir şey yayınlamadıklarını kendinize sorun.

DeGarmo, bu iki rakip Queensryche'den birine katıldığında beni uyandırın, o zamana kadar, dolu küçük bir hayran kitlesine umutsuzca tutunmaya çalışan bir grup değil, trend belirleyici oldukları bir zamana dair anılarımdan memnunum. 15 yıldır onları gerçekten umursamayan insanların sayısı.

Unutulmaz müzikleri için son on yılda sahip olduklarından daha fazla bu "kan davasından" daha fazla baskı aldılar. Belki de mesele buydu?

Keith Abt (yazar) 03 Eylül 2012'de The Garden State'den:

Teşekkürler Freedom 'n' Georgie… bu pembe dizide yeni gelişmeler meydana geldikçe, onu güncel tutmak için elimden geleni yapacağım.

Georgie Lowery 03 Eylül 2012'de Kuzey Florida'dan:

Bana Tate her zaman biraz tuhaf göründü. Buldukları başarıları takdir ettiğini hiç düşünmemiştim.

Harika Merkez. Yasal karışıklık hakkında bir tane yazmanı izliyor olacağım.

özgürlükMetal 03 Eylül 2012 tarihli Somewhere In Time'dan:

Nihayet!!!!!! Fatfreddyscat'in Queensryche makalesi!!!!!! Gerçek Queensryche BTW'ye oy verdim (şirketin %75'ine sahip olan ve şiddet uygulayan %25'i işten çıkaran)

Keith Abt (yazar) 03 Eylül 2012'de The Garden State'den:

Yorumlarınız için teşekkürler millet… ve merak eden olursa, grubun Todd LaTorre versiyonu şu anda ankette lider durumda… oyunuzu verin!

Craig Hartranft 03 Eylül 2012'de Güneydoğu Pennsylvania'dan:

Rocklahoma videosunu gördükten sonra Geoff Tate'e ne olduğu umurumda bile değildi…

Nat Amaral 3 Eylül 2012'de BC Kanada'dan:

Bu doğru. Motley crue için de bir süre oldu.

İki Queensrÿches'in Hikayesi