Kompakt Diskin Düşüşü Müziği Nasıl Öldürüyor?

İçindekiler:

Anonim

Yazar, müzisyen olarak 35 yılı aşkın deneyime sahip bir gitarist ve basçıdır.

Fiziksel Müzik Neden Önemlidir?

60'larda bir Beatles hayranıysanız, muhtemelen Sgt'yi satın almışsınızdır. Pepper'ın 1967'de ilk çıktığındaki Lonely Hearts Club Band rekoru. İddiaya girerim birçok Beatles hayranı, o zamanlar paralarını harcadıkları orijinal albümlere hala sahipler. Bir yerde bir kutuda saklanmış olsa bile, fiziksel formda hala var. Ve dışarı çıkıp bir döner tabla bulursanız, yine de onu dinleyebilirsiniz.

Biraz daha gençseniz ve 1980'de bir Beatles hayranıysanız, muhtemelen Çavuş satın almışsınızdır. Kaset üzerine biber. Daha gençseniz, muhtemelen 1990'da albümü CD'den satın aldınız.

Heck, muhtemelen Sgt'ye sahip birçok insan var. Teknoloji her değiştiğinde yenilenen plak, kaset ve CD'de Pepper. Bunların her birinin birçok kopyası hala bir yerlerde var. Dokunabileceğiniz ve tutabileceğiniz fiziksel şeylerdir.

Ama Çavuş satın alan yeni nesil. Pepper bunu dijital formatta yapacak. Bu dijital kopya on, yirmi veya otuz yıl sonra nerede olacak? Muhtemelen var olmayacak ve en azından indirdiğiniz sürümünüz olmayacak.

Spinditty'den

Beatles bir şeydir, peki ya bugün ilk albümlerini çıkaran yeni bir grup? Müziklerinin çoğu dijital formatta satılırsa, bu albümler gelecekte nerede olacak? Plak, kaset ve CD'ler gibi dijital formatta bir müzik koleksiyonunu yıllarca ve on yıllarca tutmak mümkün değildir. Bunu yapmayı umuyorsanız, bir dizi olası değişkene bağlısınız demektir.

Peki ya Çavuşumu kaybedersem. Pepper albümü bilgisayarım patladığında veya teknoloji değiştiğinde düşünebilirsiniz. Elbette eski bir albümün kaset ve CD'de olduğu gibi yeni formatlarda versiyonları olacaktır. Sadece tekrar satın alabilirsiniz.

Haklısın. Beatles albümleri muhtemelen zamanın sonuna kadar en modern formatlarda sunulacak, ancak bu tüm gruplar için geçerli değil. Plak şirketlerinin bir grubun müziğini isteyen herkese yeni formatlarda sunmaya devam edeceğini düşünmek güzel, ancak para yoksa kesinlikle zahmet etmeyecekler. Zamanla tamamen kaybolan şarkılar, albümler ve tüm gruplar olacak.

Bu diğer formatlarda da oldu. Ama aradaki fark, eğer bir grup 1965'te bir vinil plak albümü yayınladıysa ve bu asla kaset veya CD'de yayınlanmadıysa, en azından vinil kaydın kopyaları potansiyel olarak hala etrafta. Bazı nadir veya eski albümler artık herhangi bir formatta basılmıyor olsa da, aklınıza koyarsanız eBay'den veya şanslıysanız bir koleksiyoncudan eski bir tane satın alabilirsiniz.

Bu dijital müzik için geçerli olmayacak. Plak şirketleri, her zaman yaptıkları gibi, popülerliğe göre hangi müziğin yaşayıp öleceğine karar verecekler. Ancak, fiziksel kopyalar olmadan, gelecek nesillerin hayranları, kesintiye uğramayan birçok harika müziği kaçıracaklar. Sadece gitmiş olacak.

Bu, metal, caz ve klasik gibi daha belirsiz türlerin hayranlarını özellikle zorlayacak. Sıradan bir pop müzik hayranıysanız, muhtemelen umursamayacaksınız. Bununla birlikte, bu kadar harika müziğin kaybının dünyayı daha kötü bir yer haline getireceği için umursayabileceğinizi düşünüyorum.

20 Yılda Müziğiniz

Bugün dijital formda bir albüm satın alırsanız, yirmi yıl sonra hala ona sahip olmayı bekliyor musunuz? Eğer öyleyse, oldukça olası olmayan bazı olaylara güveniyorsunuz. Yirmi yıl sonra, müziğiniz hangi formatta kayıtlı olursa olsun çalan bir program veya hizmetin hala var olduğunu ummalısınız.

Üzerinde sakladığınız teknoloji ne olursa olsun, geçerli, bozulmamış ve virüslerden arınmış olarak kalmasını ve her şeyi doğru bir şekilde yedeklemeyi ve bilgisayarları veya cihazları her değiştirdiğinizde aktarmayı hatırlamanız gerekecek.

Müziğinizi çevrimiçi veya bulutta saklıyorsanız, bu hizmetlerin yirmi yıl içinde var olacağına güvenmeniz ve bir tür sorun yaşamadıklarını veya bir gecede ortadan kaybolmadıklarını ummanız gerekir. Kötü bir şey olursa, kayıp kopyanızı değiştirmek için hala müziğinizin bazı versiyonlarının olduğunu ummak zorunda kalacaksınız.

Açık olmak gerekirse, dijital müzik teknolojisi iyi bir şey. Yeni gruplar için iyidir, yerleşik gruplar için iyidir ve tüketici için iyidir. Herkes için işleri kolaylaştırır ve eğer imzasız bir grupsanız, tarihte müziğinizi daha fazla kişiye ulaştırmanın bu kadar mümkün olduğu bir zaman olmamıştır.

Ancak sağlam bir gemiden yoksundur ve bu büyük bir problemdir. Müziğimizi ve kültürümüzü yıllarca veya on yıllar boyunca korumak için sabit disklere ve her yerde bulunan “bulut depolamaya” güvenemeyiz. Bu değişmedikçe, yirmi yıl içinde, geçmiş yıllardan hatırladığınız ve artık erişemeyeceğiniz pek çok müzik olacak. Bazı plak şirketlerinin dijital kasasında bir yerde olabilir, ama kamuoyuna göre artık yok.

Şahsen, lise veya üniversite günlerimden bir grubu hatırlayabildiğim ve hala müziklerini kolayca bulabildiğim fikrini seviyorum. Ve benim için ve başkalarını tanıyorum, bu aynı zamanda bir albümün ses kısmından daha fazlası. Albüm kapaklarını, şarkı sözlerini ve bir CD veya albümle birlikte gelen diğer tüm harika şeyleri karıştıran albüm resmini seviyorum. Dijital müzikle bunların hepsi gitti ve bu gerçekten üzücü.

Ne yapabiliriz?

Geçen gün bir ikinci el dükkânında dolaşıyordum, ikinci el CD raflarına bakıyordum. Birisi bir zamanlar bu albümlerin her birini satın almanın iyi bir fikir olduğunu düşünmüştü ama o zamandan beri artık onları istemediğine karar verdi. Böylece onları, başka birinin onları çok ucuz bir fiyata alabileceği ikinci el mağazasına sattılar. Müzik başka bir nesil için yaşıyor.

Dijital albümler olsaydı, asıl sahibi bıktıklarında onları silmiş olurdu. Ne suç. Bu düşünce tarzını değiştirmenin bir yolu var mı ve biz bunu ister miydik?

30 yılı aşkın bir müzisyen olarak, ana akım kültürde herhangi bir mantıklı değişiklik yaratmaya çalışmanın, bir masa fanıyla bir kasırgayı durdurmaya çalışmak gibi talihsiz bir sonuca vardım. İnsanların büyük çoğunluğu yirmi yıl içinde ne olacağını umursamıyor. Tüketiciler olarak, en ucuz ve en kolay olanı ve bazı açılardan anlaşılabilir olanı istiyorlar. Pop başına birkaç dolara şarkı indirmeye devam edecekler ve müzik endüstrisi onlara istediklerini vermeye devam edecek. İnsanların uyanmasını ve bunun yaratabileceği zararı anlamasını beklemek gerçekçi değildir.

Peki, müziğe önem veriyorsanız, ne yapabilirsiniz? Benim için cevap, fiziksel albümün başka bir formu gelene kadar CD almaya devam etmek. Onları arabamda çalamayabilirim ama en azından 20 yıl sonra onlara sahip olacağım. Bugünkü vinil plaklar gibi, muhtemelen onları çalmanın da bir yolu olacak.

Yalnızca dijital müzik satın almayı seçerseniz, onu saklamak için tamamen sizin kontrol ettiğiniz güvenli bir yol bulmanız gerekir. Özel bir flash sürücü sistemim ve muhtemelen bunların yedekleri olurdu. Müziğin tek kopyası telefonunuzdaysa sorun yaşıyorsunuz demektir.

Jeep'ime gelince, muhtemelen CD'lerimin bazılarını sürüş sırasında dinleyebilmek için dijital formata dönüştüreceğim. Onları bilgisayarıma indirmem ve sanırım flash sürücülere veya SD kartlara taşımam gerekecek.

Bütün bunlar büyük bir güçlük gibi görünüyor ve sadece arabanızda müzik dinlemek için yapmanız gerekmeyen bir şey. Daha kolay bir yolu olmalı. Örneğin, gösterge panelindeki bir oynatıcıya kaydırabileceğiniz bir tür disk olabilir. Evet. Biri bu fikir üzerinde çalışmalı.

Yorumlar

KCrusty 31 Temmuz 2020'de:

Bir sürü CD'm de var… belki sadece birkaç yüz ya da daha az. Ama bahsettiğiniz gibi, bir kez başka bir formata geçtiğinizde, tüm cd'lerinizi bir PC sabit sürücüsüne kopyaladıysanız, zaten sahip olduğunuz şeyi dinlemek için lisans için kaç kez ödeyeceksiniz Ve medya oynatıcınızı yeni bir PC'ye taşıyacaksınız. oynamak için bir lisans gerektirecektir. basılı bir kopyanız yoksa şansınız kalmaz. Ancak çoğu insan eski koleksiyonlarını korumayı umursamaz.

Jon Meltzer 10 Şubat 2020'de:

Tüm yenilikçiler plak için sattığı için kütüphane satışlarında her biri 1 dolara CD almaya devam edebildiğim sürece, onları almaya devam edeceğim.

Cehennem, vinilin "değersiz" olduğu zamanları hatırlıyorum. İyi ki çoğu şeyi kurtardım, böylece şimdi satabilirim :-)

soaceman 555 30 Kasım 2019'da:

CD'lerin yaşamaya devam edeceğini ummak istiyorum. Belki vinil yolunda vardır. Hala rekortmen yapıyorlar. Umarım yine de CD çalar yaparlar. Infact Rega, esas olarak bir plak çalar üreticisi, az önce harika bir CD çalar yayınladı. Sanırım gelecekte, kaliteli sesli müziğin gerçek sevenler için daha üst düzey CD çalarların yapıldığını göreceğiz.

Shaun 08 Ekim 2019'da:

Aslında, CD'ler ortadan kalksa bile, fiziksel albümler vinil plak yoluyla geri dönüyor. Satışların bu yıl 1985'ten bu yana ilk kez CD'leri geçmesi bekleniyor ve en çok satanlardan biri bahsettiğiniz Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band ile aynı. Cehennem, Hedef, Elektronik departmanlarında Abbey Rd ise 25 yıllık yeniden yayının reklamını yapan BÜYÜK bir Abbey Rd dijital ekranı koydu. Walmart satış vinili bile! Indie Rock, Electrinic Dance ve Synth Pop'un çoğu, küçük etiketlerde olmalarına rağmen CD, kaset ve vinil üzerinde fiziksel sürümler sunmak için dinliyorum. Yani tüm umutlar kaybolmaz arkadaş. Oynamak!!

Gitar Gopher (yazar) 25 Ağustos 2019'da:

Teşekkürler Wesman. Jeepimi seviyorum. Keşke bir CD çalar olsaydı! Bilgisayarımda kopyalanmış bazı CD'lerim var, ancak bunları arabamda kullanabilmem için onları flash sürücülere veya SD kartlara indirmek için yapmak zorunda olmak aptalca görünüyor. CD'yi ön panele sokabilmeliyim, dangit!

Wesman Todd Shaw 24 Ağustos 2019'da Kaufman, Teksas'tan:

Burada bir sorun olduğuna katılıyorum. Ama aynı zamanda Limewire'dan indirdiğim tüm müzikler ilk bilgisayarım olan Windows XP bilgisayarımda hala duruyor.

Bazı tuhaf şeylerin büyük bir hayranıyım. Sevdiğim pek çok bluegrass ve country rock şeyi, bunun için hiç torrent bulamadım. Örneğin Gram Parsons'ı ele alalım. Herkes Gram Parsons'ın kim olduğunu biliyor. The Byrds'deydi, sonra Keith Richards'a yüklenmek için onları terk etti ve OD'd ve arkadaşları onun cesedini çaldı, vb.

Evet. Bazı eşyalarını dijital formatta bulamıyorum. Hâlâ TÜM CD'lerim var. Ancak yarısı çöplükte. Herhangi birinin onları bir CD çalarda dinlemek istediğini varsayarsak, çizikler atlar ve atlarlar.

En son kardeşimin evine gittiğimde, yanımda götürmem için bana CD'leri vermeye başladı. Bana bu büyük, süslü Stevie Ray Vaughan disk setini veriyor. Gerçekten harika çünkü daha büyük bir pakette ve yanında bir parça kitapla geliyor. Sanırım onu ​​bilgisayarıma kopyalayabilirim. Küçük, ucuz, eski bir CD çalarım var ve hala çalıştığını varsayıyorum.

Bir terabaytlık harici diskim var. Ah, hayır, yarı dolu bile değil ve müzik dosyaları genellikle filmlerden çok daha küçük olduğundan, müzik çoğu değil. Yedeklememi yedeklemek için zaten bir yedek harici sürücü almayı düşünüyordum.

Jeep için tebrikler. Yepyeni bir fantezi vroom vroom oyuncağı alma hissini bilirdim. Bir keresinde donanımlı bir Toyota Tacoma 4x4 vardı.

Gitar Gopher (yazar) 24 Ağustos 2019'da:

@Müzik Sahibi - Sanırım haklı olabilirsiniz.

Müzik Sahibi 23 Ağustos 2019'da:

tüketiciler CDS istiyor bu kesinlikle başka bir büyük işletme kontrol mekanizması

Dan 11 Ağustos 2019'da:

Ben hala ama CD'ler ama daha da zorlaşıyor. Gittikçe daha fazla grup "bağımsızlaşıyor" ve kendi eserlerini bazen yalnızca dijital olarak yayınlıyor veya CD'ler yalnızca sınırlı sayıda çıkıyor, bu yüzden onları hızlı bir şekilde satın almam gerekiyor. Ama 40'lı yaşlarımdayım, genç nesillerin benim neslimin ve ailemin neslinin yaptığı müzik ve canlı şovları pek önemsediğini düşünmüyorum. Dijitalde sahip olduğum her şey alabileceğim en yüksek kalitede ve birden fazla yedek tutuyorum (sonuçta yedeklemeler genel olarak önemlidir).

BetaZed 27 Nisan 2019'da:

Hem müzik tutkunu hem de bilişim uzmanı olarak korkunuzun yanlış olduğunu söylüyorum. İnternet hepsini korur. Fiziksel biçimlerin tamamen ortadan kalkacağını sanmıyorum (ancak CD'ler olabilir). Çoğu müzik bir tür fiziksel ortamda sunulacaktır. Olmasa bile, dosya paylaşımı (veya isterseniz korsanlık) nedeniyle (ve söylemekten nefret ediyorum) müzik kaybolmaz. Dosya paylaşımı ve Dijital Kısıtlamalar Yönetiminin (EFF'den alıntı yapmak için) dijital müzikten çıkarılması, bunun çok daha uzun süre devam etmesine izin verecektir.

Öyle bile olsa, yalnızca dijital müziğin büyük bir bölümünün şimdiden kaybolmuş olmasından korkuyorum. Yıllar önce, bazı sanatçılar MP3.com'da ve daha sonra music.download.com'da (ve daha yakın zamanda jamendo'da) ücretsiz parçalar yayınladılar. İlk ikisi dodo yolunda gitti ve korkunç bir kazada, bu sitelerdeki koleksiyonumun çoğu kayboldu. Drakonic'e ait müzikler ve Enigma, Dingo Love Machine ve artık adını koyamadığım, hiçbir yerde bulamadığım (yasal olarak şüpheli kaynaklar dahil) bazıları. Yani korkunuz tamamen yanlış değil, daha çok plak endüstrisinden kaçınan küçük bağımsız sanatçılar olacak, ilk önce kaybolacaklar.

lisa 28 Kasım 2017'de:

Bunu gerçekten ilginç bir okuma buldum.

Gitar Gopher (yazar) 25 Mart 2017'de:

Merhaba Chris. O noktayı kaçırdığımı düşünmüyorum. Demek istediğim, dijital müziğe, hatta akışa bağlı olarak, başka bir varlığın (Spotify gibi) neye erişiminiz olduğunu belirlemesine izin veriyorsunuz.

Elbette, hala veya en azından biraz popüler olan grupların albümlerini dinleyebilirsiniz, ancak "her" albüm gerçekten mevcut mu? Bilinmeyen bir tür ya da kimsenin duymadığı bir grup bile sadece bir albüm mü çıkardı?

Koleksiyonumda, eBay gibi bir sitedeki koleksiyonerlerden satışa çıkmaları dışında, artık hiçbir yerde bulunmayan CD'lerim var. Bu kitapları bize ulaştırmaya devam etmek için bir akış hizmetine güvenebilir miyiz? Yoksa müziğe sahip olmak ve bunu kendimize kontrol etmek daha iyi değil mi?

Plak şirketleri bazı fiziksel formatlarda yeni albümler yayınladıkları sürece, plak devam ederse iyi olurdum. Korkum şu ki, bunu yapmayı bıraktıklarında çok fazla müzik kaybolacak. Ve maalesef arabamda plak dinleyemiyorum.

Bu tartışmaya verdiğiniz yanıt için teşekkürler! İndirilenlerden akışa geçişte dikkat ettiğinizi düşünüyorum. Düşüncelerinizi gerçekten takdir ediyorum!

Chris 24 Mart 2017'de:

Burada önemli bir noktayı kaçırıyorsunuz. Gerçek şu ki, giderek daha fazla insan müziğin dijital bir kopyasını bile almıyor. Akışına bırakıyorlar. Spotify gibi bir yayın hizmetinde hesapları var ve beğendikleri her albüm orada. Tüm zamanların. Giriş yapmak için hangi cihazı veya bilgisayarı kullandıkları önemli değil.

Yine de sana bir dereceye kadar katılıyorum. CD'ler öldü. Bundan kaçış yok ve müziğin fiziksel kopyalarının yok olması çok yazık. Müziğin daha harcanabilir görünmesini sağlıyor ve fiziksel satışların düşmesiyle sonuçlanan gelir kaybı, plak şirketlerini daha muhafazakar ve risk almaya daha az istekli hale getirdi. Sonuç olarak, kalite ve özellikle yenilikçilik azaldı.

Ancak, dijital indirmeler de ölüyor. Çok uzak olmayan bir gelecekte, müziğin dijital bir kopyasını satın alma fikri, şimdiki kasetler kadar eskimiş görünecek. Akış, zaten yaptığı gibi devralacak.

Fiziksel formattaki düşüşün dikkate değer bir istisnası var - büyük bir şekilde geri dönen vinil.

Çok geçmeden herkes müzik akışı yapacak, ancak bir albümü gerçekten seviyorsanız ve satın almak istiyorsanız, onu plak olarak alacaksınız. Bu, tüm bunlardan kurtulabilecek tek fiziksel format olacak, çünkü bu, ihtimalleri aşmaya hazır olan hevesli müzik tutkunlarının istediği format. Vinil veya akış. Gelecek budur.

Orijinal fiziksel biçimin, onu değiştirmeye çalışan tüm biçimleri geride bırakmakla tehdit etmesi komik.

Paul B 23 Şubat 2017'de:

Güzel hikaye. Bence buradaki büyük sorun - ve biraz da ima ettiniz - müziğin kendisi. Müzik tek kullanımlık bir ürün haline geldi. A Day in the Life'daki gibi 30-40 yıl içinde kimse bir Britney Spears şarkısını gerçekten önemsemeyecek. Peki, pop tüketicileri boktan şarkılardan bıkıp mp3'ü çöpe atacakken, plak şirketleri/prodüktörler neden maliyetle uğraşsın ki. Tüketiciler müziğe bozulan ve bozulan bir mal gibi davranıyor.

elma sevgilisi 18 Aralık 2016'da:

Emin değilim ama PH'daki tüm Araba Stereoları hala CD/DVD oynatıcı ile yüklü, hatta Sony vb. gibi tanınmış markalar bile. Amazon'da satın almayı deneyin, sanırım hala CDROM'lu müzik çalar satın alan birçok insan görebilirsiniz. .

Gitar Gopher (yazar) 17 Aralık 2016'da:

@Mike: Bu çılgınca! Bu makaledeki ankete göre, insanların %75'i hala CD satın alıyor gibi görünüyor, bu yüzden araba şirketlerinin neden onlardan uzaklaşmaya bu kadar kararlı olduklarını bilmiyorum.

Mike 16 Aralık 2016'da:

Yeni tanıştığım biri, koleksiyona geldiğinde her ekstra ile yeni bir Aston Martin sipariş etti, şok oldu CD çalar takılmadı, teslim almayı reddetti 15 bin kadar sonra yeni konsol özel olarak yapıldı ve evet, bu şimdi toplamda 170.000'e mal olan başka bir ekstra daha sürdü. uzakta evet gerçek hikaye

SAS 03 Ağustos 2016'da:

Harika makale! Gözlemlerinize %100 katılıyorum. Belki fiziksel müzik formatında bir tür evrim olacak, ancak bunu sadece zaman gösterecek. Farklı bir notta, sadece CD satın alıyorum ve sonra onları PS3'üme kopyalıyorum ve bu benim için işe yarıyor!

Gitar Gopher (yazar) 16 Mayıs 2016'da:

Jeff'e teşekkürler. Daha yeni teknolojide de değer görüyorum.

Jeff Yelton 15 Mayıs 2016'da:

Bu BÜYÜK bir makale ve cd'lerin, kasetlerin, albümlerin vb. fiziksel doğası hakkında söylediklerinize katılıyorum. Lanet olsun, ben hiç CD'ye dönüşmedim!!! Müziğimi hala kaset çalarımda veya pikapımda çalıyorum. Üzerinde yaklaşık 3.000 şarkı bulunan bir sabit diskim var, bu yüzden mevcut fiziksel koleksiyonumdan bazılarının dijital bir versiyonuna sahibim ve orada LP veya kasette sahip olmadığım başka şarkılar da var. Ve her zaman youtube var.

Bob (vücut yok) Smith 12 Mayıs 2016'da:

Anlayışlıydı. Christina'ya (karım) makaleden bahsediyordum ve burada değinilen noktaları çok ilginç buldu. Ve o bizim evimizde Akıllı Olan olduğundan, makaleye gerçekten çok yüksek puanlar verildiğini söylemeliyim. hahaha

Gitar Gopher (yazar) 12 Mayıs 2016'da:

Teşekkürler Stephanie! Bence bu, anladığınız ya da almadığınız sorunlardan biri. Belli ki anladın!

Stephanie Ford 11 Mayıs 2016'da:

Harika bir makale! tüm kalbimle katılıyorum! Vinil koleksiyonumu ve CD koleksiyonumu seviyorum ve onlardan asla kurtulmayı düşünmüyorum. Beni mutlu eden şeylerin fiziksel kopyalarından oluşan bir kütüphane gibi. Tabii ki yer kaplıyor ama muhteşem sanat eserleri, şarkı sözleri, eklenen posterler vb. ile benim müzik kitaplığım ve onu seviyorum.

Gitar Gopher (yazar) 11 Mayıs 2016'da:

Teşekkürler vücut yok. Araba olayı beni düşündürdü. Aracımda CD çalar olmadan da yaşayabilirim ama diğer konular beni çok ilgilendiriyor.

Robert E Smith 10 Mayıs 2016'da Rochester, New York'tan:

2002 Satürn'ümü değiştirmek için bir arabaya ihtiyacım vardı. Ben ve karım alışverişe gittik ve çok sevdiğim bir araba bulduk. Ama ne yazık ki… CD çalar yok. Karım neredeyse çığlık atacaktı. CD çalarların yeni arabalardan aşamalı olarak kaldırıldığını duymamıştı. Yaşam tarzının çoğu, Gospel müziğini (Fred Hammond ve benzeri) ve tekrar tekrar çalmak istediği tüm son modaları (Prens'in defalarca ölümünden beri olduğu gibi) dinliyor. Ama konuyu dalıyorum… Tabletini veya cihazını "yeniden senkronize etmesi", şarkıları sıraya koyduğunda ve aynı sanatçının aynı versiyonlarını sık sık yaptığı gibi her seferinde tek bir hafıza şeridinde dolaştığında çok fazla zaman alıyor. . Hiçbir CD çalardan benim kadar rahatsız olmuyor ama arada sırada ziyaret edilebilecek bir hatıranın gerçekliğine bayılıyorum. Ben, kendim, küçük mükemmel arabamı alıp ormana veya gölgeli bir ağacın altına park ediyorum ve enstrümanımla doğayla iletişim kurarak (veya belki de doğayı delirterek) müziğimi yapıyorum. Bu makaleyi çok sevdim ve karıma atıfta bulunacağım, böylece trendlerin tekrar yoluna girmesini izleyebilecek. Bob.

not Bu makaleyi "Müzik Aşkına" adlı Pinterest panoma sabitliyorum.

Kompakt Diskin Düşüşü Müziği Nasıl Öldürüyor?