En Çok Müziği Kim Alıyor? Düşündüğün Kişi Değil

İçindekiler:

Anonim

Müzik endüstrisinin farklı ilginç yönleri hakkında yazmayı seviyorum.

Justin Bieber ve One Direction adlı bir erkek grubu, modern müziğin en büyük isimlerinden bazıları. Bu nedenle, pek çok insan, çoğu müzik alıcısının aralar veya gençler olduğunu varsayması şaşırtıcı değildir.

Ancak Amerika Kayıt Endüstrisi Birliği (RIAA) tarafından yapılan Tüketici Eğilimleri anketine göre 45+ yaş grubu aslında en büyük müzik satın alma demografisi. Aralar ve gençler en küçüğüdür.

Bu 45+ müziğin çoğunun muhtemelen çocuklar veya torunlar için satın alındığını düşünebilirsiniz. Şüphesiz bazıları öyledir. Ama satın alınanların çoğuna katalog müziği deniyor. Bunların çoğu, yeni eylemlerden ziyade 60'lar, 70'ler, 80'ler ve 90'ların müziği. 2012'de Guns N' Roses, Queen, The Beatles ve Whitney Houston gibi katalog eylemleri yeni eylemlerden daha fazla satıyordu.

Daha genç insanlar, harcanabilir gelirleri çok daha düşük olduğu için çoğunlukla bekarları satın alır. Jezebel.com makalesi "Müzik Satın Alan Kim, Sen misin?" işaret:

"…gençler insanların düşündüğü kadar çok şarkı satın almıyor, CD satışlarının yalnızca yüzde yedisini ve indirmelerin yalnızca yüzde 12'sini oluşturuyor - bu, yetişkinlerin Taylor Swift ve Ariana Grande albümlerini satın aldığı anlamına geliyor. Ayrıca, eskiden erkeklerin çoğunu erkekler satın alırdı. dijital indirmeler, ancak şimdi kadınlar dijital albümlerin yaklaşık yüzde 54'ünü satın alıyor."

Plak şirketleri, The Song Machine kitabının "herkesin ilgisini çeken şarkıları üreten küresel hit fabrikalar" dediği şey haline geldi. Çok sayıda genç insanı bağlayabilirler, ancak daha yaşlı alıcılar genellikle görmezden gelinir. Kayıt endüstrisinin, müziği gerçekten en çok müzik satın alan demografi yerine neden daha genç bir demografiye (çoğunlukla 14 ila 24 yaş arası) pazarladığını merak ediyor olabilirsiniz. Bunun birkaç farklı nedeni var.

Yaşlı Müzik Alıcıları Bizim Yöntemlerimizle Belirlenebilir

Müzik zevki genellikle gençliğimizde kurulur. Bu nedenle, birçok insan, çocukken ve genç yetişkinken etrafta olan müziği tercih ediyor. Bugün One Direction ve Justin Bieber'ın beğenilerini karalamak kolay. Ancak The Beatles ve Elvis gibi birçok saygın grup, "Hey Jude" ve "Suspicious Minds" gibi harika eserler üretmeden önce kitlesel çekicilikle müzik yapmaya başladı.

Gerçek şu ki, birçok eski müzik alıcısı aktif olarak yeni sanatçılar aramaya çıkmıyor. Yaşlı insanların, çoğu yeni sanatçının başarısız olduğu radyo dinleme olasılığı çok daha düşüktür. Daha genç sanatçıların müziğini satın almaya istekli değillerse, plak şirketlerinin daha olgun bir demografiye hitap etmek için daha az nedeni var.

Bununla birlikte, Adele'in başarısı, yeni sanatçıları kimin satın alacağına dair varsayımlarını yeniden düşünen etiketlere sahip olabilir. Adele'in müziği, daha yaşlı müzik alıcılarına yöneliktir. Evet, daha yaşlı müzik alıcıları bizim yolumuzda çok kararlı olabilir ve çoğu zaman aktif olarak yeni sanatçılar aramayız. Ancak plak şirketleri bize ulaşmanın bir yolunu bulabilirse, yaşlıların genç sanatçıların müziğini satın alması muhtemeldir. Ancak, bu aynı zamanda bir meydan okuma olduğunu da kanıtlıyor.

Gençlere Pazarlamak Daha Kolay

Plak şirketlerinin daha genç kitleleri hedeflemesi, eski kitlelere göre çok daha kolaydır. Yaşlı insanlar iş ve aileleriyle daha meşgul. Çok çeşitli ilgi alanlarına sahipler ve daha az müzik radyosu dinliyorlar.

Pop radyo istasyonları, eğlence programları, gençlere yönelik televizyon programları, gençleri hedefleyen çevrimiçi kaynaklar ve gençlik dergileri aracılığıyla gençler kolayca hedef alınabilir. Etiketler, sınırlı medya kuruluşları aracılığıyla geniş bir gençlik kitlesini hedefleyebilir. Bu, daha yaşlı izleyicilerle mümkün değildir. Müziği daha yaşlı dinleyicilere hedeflemenin en iyi yolunu belirlemek çok daha zordur.

Genç insanlar ayrıca pazarlama tekniklerine yaşlı insanlardan daha duyarlıdır. Yine, Adele'in başarısı, müziği daha eski bir demografiye pazarlamanın imkansız olmadığını kanıtlayacaktır.

Gençler Daha Çok Konsere Katılıyor

Daha genç insanların konserlere katılma olasılığı çok daha yüksektir, bu nedenle plak şirketleri daha genç izleyiciler arasında popüler olan sanatçılardan para kazanmak için plak satışlarına bağımlı değildir. Sanatçılardan çok farklı şekillerde para kazanabilirler. Daha genç insanların poster, tişört, kitap ve diğer ürünler gibi ürünleri satın alma olasılıkları daha yüksektir.

Müzik Endüstrisi için Riskler

Birçok plak şirketi, araları ve gençleri hedefleyen eylemler yaratmaya daha fazla odaklandıkları için sanatçı geliştirme departmanlarını ortadan kaldırdı. Yeni sanatçıların The Beatles, The Rolling Stones, Michael Jackson ve Madonna gibi birçok eski sanatçının sahip olduğu uzun ömürlü olmayacağına dair bir endişe var. Plak şirketleri, performanslarını geliştirmeye ve uzun süreli kalmalarını sağlamaya daha fazla yatırım yapmazlarsa, gelecekte müzik endüstrisini ayakta tutacak büyük bir katalog pazarı olmayabilir.

One Direction gibi bir grup, hayranlarıyla birlikte büyüyemezse (bu yaratıcı yeteneğe sahip olduklarını varsayarsak) kendi "Hey Jude"larını asla yaratamayabilirler. İnsanlar yaşlandıkça kalite istiyorlar. Plak şirketlerinin, sanatçıları ciklet ana akım müzikten daha anlamlı şarkılara taşıyarak kitleleriyle birlikte büyümesini ve olgunlaşmasını sağlaması gerekir. Beatles, "Love Me Do" gibi ana akım şarkılardan hızla "Eleanor Rigby" gibi daha yetişkin şarkılara geçti. Sanatçılar bunu yapmazlarsa, hayranları büyüyüp olgunlaştıkça büyük olasılıkla solup gidecekler. Müziği gerçekten satın alan demografi göz önüne alındığında, sanatçı gelişiminin bir kez daha öncelik haline gelmesi gerekiyor.

Yorumlar

rick 27 Kasım 2018'de:

eski nesil hala müzik satın alıyor

Spinditty'den

Copeland 13 Temmuz 2018'de:

Müziğin hiçbir zaman rekabetle ilgili olmaması gerekiyordu. Başarısız olmasının nedeni budur. Herkes bir öncekinden daha iyi olmaya çalışıyor ve sanatınıza bağlı kalmayı ve onu bilemeyi unutuyor. Müzik ifadeyle ilgilidir, ama söyleyecek bir şeyin yoksa… Bence platin olabilirim, o zaman ölümsüzleşemezsin. Zengin belki…

Lee 18 Nisan 2018'de:

Harika bir makale ve çok açıklayıcı. Üzgünüm Don Cooper ama bir fantezi dünyasında yaşıyorsunuz ve bulunduğunuz yerde en iyisinin olmasını diliyorum. Gerçek şu ki, artık rekabet yüksek ve müzik standartları seyirci beklentileri açısından çok daha yüksek. İkincisi, gençlerin çoğu onun şarkılarından hiçbirini bilmiyor bile. Peki, taklitçileri dışında, müzikal olarak gerçekten kimi etkiledi? Müziği, kendi yaratımı olmayan rock and roll'du. Onu ünlü/roman yapan ilk şarkıları plak şirketi tarafından çalındı. Peki onun mirası nedir? Harika bir ikon ve iyi bir icracı diyorum. Bununla birlikte, müzikal olarak bize birkaç harika şarkı bıraktı, ancak bahsettiğiniz diğer bazı isimlerden farklı olarak çığır açan hiçbir şey yok. Beni yanlış anlama, Elvis'i severim ve müziğini dinlemekten ve müzikallerini izlemekten zevk alırım. Ama KRAL??? Bence hikayenin tamamını bilerek ve geriye dönüp bakmanın faydasıyla Elvis, Brad Pitt'in oyunculuk kralı olduğundan daha fazla müziğin kralı değil.

DON COOPER 24 Ekim 2017'de:

Sarah'a 20 ay önce verilen yanıt: ELVIS'i istediğiniz kadar itibarsızlaştırmaya çalışabilirsiniz ama bu işe yaramaz. ELVIS kendini defalarca kanıtladı ve kimse bunu ondan alamayacak. Kıskanıyorsun çünkü o toplam paketti ve hepsini yapabilirdi. Kimse onunla kıyaslanamaz ve Michael Jackson, Beatles, Justin Timberlake, Justin Beiber, Katy Perry, Lady Gaga ya da aklında her kim varsa onu alıyor olman umurumda değil. geri dönün ve onu sevmeyi öğrenin çünkü beğenseniz de beğenmeseniz de o "KRAL".

Paul 08 Nisan 2017'de:

45 yaşındayım ve pop oldukları için Perry ve Bieber'dan single satın alıyorum. Olgun davranışlardan nefret et. Sadece kendin için konuşuyorsun.

Robert Ruane 20 Şubat 2017'de:

Bu, bazı iyi noktaları ortaya çıkaran iyi yazılmış bir parça. Halk müziğinden Americana'ya ve neosoul'a kadar eski tarz yapılmış yeni müzikler ve ayrıca kulağa retro gibi gelen birkaç güncel pop ezgisi arıyorum. Favorilerimden oluşan kişisel bir şarkı listem var ve onu birkaç haftada bir güncelliyorum.

JoanCA (yazar) 19 Kasım 2016'da:

balon,

Asıl soru şu ki, Beatles bugün etrafta olsaydı, harika olmak için ihtiyaç duyacakları müzikal özgürlüğe bile izin verilir miydi? Modern müzik endüstrisinin sorunu bu. Bu mutlaka bir yetenek eksikliği değildir. Bu bir özgürlük eksikliğidir. Ve bence özgürlük eksikliği ve genç sanatçıların yaratmak istedikleri müziği yaratma zorluğu gelecekte müzik endüstrisine musallat olacak şekilde geri gelebilir.

balon gibi 06 Kasım 2016'da:

Bu rapordaki ayrıntıların çoğunun doğru olmadığını ve hem insanlık dışı istatistiksel verilere hem de müzik sahnesinin nasıl göründüğüne dayalı varsayımlara dayandığını düşünüyorum. Bahsedilen modern ticari başarıların beğenileri ile daha eski müzikler arasında, özellikle ham yetenekte büyük farklılıklar vardır. bu yüzden beatles diğerlerinden daha fazla satar, başka bir şey değil ve bu yüzden müzik endüstrisi beatles'tan daha fazla satmaya çalışacak, ancak yaratıcı başarıyı taklit etmek için satış istatistiklerine geri dönecek. adelle ve katie perry, one direction ve justin beiber asla beatles ve diğer eski sanatçılarla karşılaştırılamaz çünkü onlarda buna sahip değiller. müzik sahnesindeki varlıkları, güvenli yatırımlar arayan endüstri şirketlerinin tekelleşmesini ve kontrolünü temsil ediyor. endüstri bunu atlatana kadar satışlarla ilgili tüm tartışmalar saçmadır.

JoanCA (yazar) 29 Ekim 2016'da:

Rey,

Gördüğüm kadarıyla, geçmişte sanatçılar bugün sanatçılardan daha az kısıtlamayla hareket ediyorlardı. Pop radyo geçmişte ne çalacağı konusunda çok daha çeşitliydi. Dans, country, rock, R&B ve yetişkinlere yönelik çağdaş şarkılarla tür açısından çok çeşitli oldukları için 1970'lerin Billboard Hot 100 #1'lerine bakmak büyüleyici. 1975'te birden fazla türü kapsayan 37 #1 vardı. 2015'te çok benzer seslere sahip sadece 11 #1 vardı. Radyo çalma listeleri çok daraldı ve bu da yayın yapmayı zorlaştırdı. Pop radyoya nelerin girebileceği konusundaki katı sınırlamalar, sanatçıların hem ana akım başarıya sahip olmasını hem de zamansız müzik yaratmasını zorlaştırıyor. Yetenek karşılaştırmaları anlamsız hale geliyor çünkü günümüz ortamı hiçbir şekilde 60'lar ve 70'lerin ortamına benzemiyor. Ana akımın dışında her türden türde çok sayıda büyük modern sanatçı olduğu konusunda da sizinle aynı fikirdeyim.

samuel galip j 28 Eylül 2016'da:

80'lerin popüler sözünü hatırlayın: Pop kendini yiyecek mi? Küçükken anlamıyordum ama şimdi anlıyorum. Sakız yemeye çalıştığınızda ne olur? Yeterince uzun çiğnerseniz, zayıf ve esnek olduğunda büyük bir balona üfleyebilirsiniz. Ve en büyük haliyle….. 'POP' olacak. Bam, hikayenin sonu… Şeker çocuklar içindir. Büyüyün ya da patlatın. Sanatçı büyümezse çok yakında bitecek.

JoanCA (yazar) 04 Mart 2016'da:

Sarah,

Size katılıyorum. Geçmişten bugünlerde duyduğumuz müzik, en iyinin en iyisiydi. Bazı klasik radyo istasyonları, eski Casey Kasem'in önceki yıllardaki en iyi 40 geri sayımını tekrarlar. 70'lerin ve 80'lerin en iyi 40'larını dinlerseniz, o zamanlar çok fazla müziğin yavan ve genel olduğu açıktır. Bence 70'lerin rock'ı modern rock'tan daha iyiydi ama bence modern pop müzik şimdi 70'lerde veya 80'lerde olduğundan çok daha iyi.

Bence sanatçıların olgun müziğe doğru ilerleyebileceği kesinlikle hala geçerli. Justin Timberlake bariz bir örnek. Öte yandan Katy Perry, bir sanatçının olgunlaşmasına izin vermek istemeyen bir etiket örneğidir. Önümüzdeki birkaç on yıl boyunca kariyerini sürdürmek için bir sonraki albümünde daha olgunlaşması gerektiğini düşünüyorum. Birisi kariyerinde yeterli güce sahipse, daha fazla kontrol sahibi olabilir. Ancak birçok sanatçı bu şansı asla gerçekten elde edemez. Daha olgun bir sese geçmeden önce genellikle kaybolurlar. Britney aslında aklımda, etrafta dolaşmayı başaran ama daha olgun ya da yetişkin bir tarafını gösterme şansı hiç olmayan birine bir örnek. İnsanların onu ciddiye aldığını düşünmüyorum. Gerçek bir sanatçıdan çok bir pop kültürü figürü olarak görülüyor.

Sarah 17 Şubat 2016'da:

Biliyor musun, sürekli duyduğum tek şey, Elvis Presley, The Beatles ve Michael Jackson gibi "yeteneklerimiz" olduğu zamanlardaki yetişkinlerin görkemli günleriydi. Ben de aynı şeyi düşündüm, müzik endüstrisine ne oldu? Zaman geçtikçe insanların pembe camlarla geçmişe baktığını fark ettim. Bu sanatçılar günümüz sanatçılarından daha iyi değiller. Müzik değişti çünkü sesler değişti ve gençlerin yaşam tarzıyla birlikte değişti. Elvis Presley ve Justin Bieber karşılaştırmasını gözden kaçıran benden üstteki kişinin kendi kuşağıyla ilgili kendi kuruntusunu anladığından şüpheliyim.

Daha da ikiyüzlü, çünkü o esas olarak geçmişin bir sanatçısıydı ya da bir erkek olduğu için. Her iki durumda da Elvis'in neden herhangi bir sanatçıdan daha fazla plak sattığını biliyoruz. Yetenekli bir vokalist miydi? Elbette, ama diğer birçok şarkıcı da öyleydi. Bence insanlar onun seksiliğinin, ten renginin ve gülünç derecede şatafatlı sahne kıyafetlerinin temelde popülaritesiyle ilgili olduğunu unutuyor gibi görünüyor ve insanlar Elvis'in tek bir kelime yazmadığını unutunca inkar içinde yaşıyorlar. kendi şarkıları ve günümüzde Beyonce'nin yaptığı gibi şarkı yazarlığı kredileri çaldı. Beatles'ın herhangi bir konser görüntüsünün bir ton kadın hayrandan oluştuğunu ve bugün olduğu gibi lirik içeriğin ne kadar düşündürücü veya zekice olduğu umurlarında olmadığını unutmayalım. Ayrıca, o zamanın eski neslinin bu gruplardan nasıl şikayet ettiğini ve gerçek müzik çalmadıklarını veya seks hakkında çok fazla şarkı söylemediklerini duyduğumu hatırlıyorum, buna şeytan müziği deniyordu? Pop müzik her zaman var olmuştur ve Michael Jackson müzik videolarını popüler hale getirmeden önce bile imaj önemli bir faktör olmuştur. Tüm zamanların en çok satan sanatçıları, tüm sanatçıların yetenekli olduğunu düşünmeme rağmen, gerçek yeteneklerinden çok görüntüleri ve güvenli radyo hitleri için satan insanlardır. Geçmiş kendini tekrar ediyor gibi görünüyor ve kimse ondan ders almıyor.

Ayrıca, genç pop sanatçılarının başarılı yetişkin sanatçılara dönüşmediği yorumlarına katılmıyorum. Britney Spears'ı hiç duydunuz mu? Küçük pop şarkı söylemekten kendini daha olgun bir sanatçıya dönüştürmeye gitti ve ilk 5 albümünde sahip olduğu kadar Youtube ve radyo hitleri ve hatta daha fazla 1 numaraya sahip. Tamam, bu yüzden son albümüyle yokuş aşağı gitti, ancak oyunun içinde olmak ve 15 yıl boyunca en azından biraz alakalı kalmak, genç nesil hareket ediyor gibi görünse bile ne kadar büyüyüp devam edebileceğiniz konusunda söylenecek çok şey var. üzerinde. Geçmişte, özellikle 80'lerden Tiffany ve Debbie Gibson'ın beğenisinden bu tür bir sürekli başarı görmemiştik. Ayrıca, N'sync ve Backstreet Boys gibi gruplar sadece onlar için çok genç olan müziklerinden bıktıkları ve daha ciddi sanatçılar olmaya çalıştıkları için dağılıyorlar ama nasıl olduğunu bilmiyorlar, daktilo oldukları için değil. Nick Jonas ve Zayn Malik daha olgun sanatçılar olarak yeterince saygı görüyor gibi görünüyorlar (bu noktada kariyerleri henüz erken olmasına rağmen). Taylor Swift, 20'li yaşlarının ortalarında bile her zaman sahip olduğu türden genç bir sese sahipti ve inanılmaz güvenli, akılda kalıcı ve uzun süre şarkı söyleyen radyo hitleri yönünde hiç olmadığı kadar ileri gidiyor gibi görünüyor. onun gerçek gençlik yıllarında vardır. Justin Bieber'ın ayrıca, her 11 yaşında bir rüya olmanın ihtişamıyla ata binerken giydiğinden en azından biraz daha yetenekli olduğunu gösteren, çıkan ve iyi gidiyor gibi görünen daha yetişkin bir albümü var.

JoanCA (yazar) 01 Eylül 2014 tarihinde:

Laudemhir Jan,

Gençler çok sayıda single satın alıyor, bu nedenle ilk 40 listeleri genç alıcılardan büyük ölçüde etkileniyor, ancak birçok yetişkin (özellikle kadınlar) da en iyi 40 şarkıyı satın alıyor. Daha yaşlı alıcılar çok sayıda albüm satın alıyor ve birçoğu hala CD satın alıyor. İnsanlar daha ciddi müzik satın alsalar harika olurdu ama yeterince satın alınıyor, o kadar çok şey hala yapılıyor.

Laudemhir Ocak 01 Eylül 2014 tarihinde Filipinler, Davao City'den:

Şaşırdım, gençlerin kesinlikle anladığını düşündüm! hehe. Keşke insanlar daha ciddi müzikleri satın alsalar da durum buysa, örneğin Bon Iver'ın müziği veya diğer alternatif melodiler!

JoanCA (yazar) 15 Haziran 2013:

Rokk,

Cevabınız için teşekkürler. Karşılaştırmanın gülünç olduğu konusunda katılmıyorum. Madonna'nın olay yerine geldiği zamanı hatırlıyorum. Onun büyük bir şaka olduğu düşünülüyordu. Yine de sahip olduğu uzun ömre ve ulaştığı ikonik statüye bakın. Jackson 5'in kuklalarının hem müzik hem de dans üzerinde bu kadar büyük etkisi olacak Michael Jackson gibi birini çıkaracağını kim düşünebilirdi? Veya N'Sync'in Justin Timberlake kadar başarılı birini çıkarmış olması mı?

Justin Bieber ve One Direction harika müzik yapabilir mi? Bilmiyorum. Onlara şans verilmeliydi. Yeteneklerini göz ardı etmem çünkü yaratıcı özgürlük verilirse neler yapabilecekleri hakkında hiçbir fikrim yok. İşte bu yüzden, bir grup bir kez kurulduktan sonra, plak şirketlerinin onlara daha iyi müzik yapma özgürlüğü vermeli ve hayranlarıyla birlikte büyümelerine izin vermeli diyorum. İlk Beatles şarkılarını duyan hiç kimsenin daha sonra neler yapabileceklerini hayal edebileceğini sanmıyorum. Geriye dönüp bakıldığında, yetenekli olduklarını söylemek kolay. Ama ilk şarkıları hemen hemen radyo ciklet pop için yapılmıştı.

Ama insanların kalitesizlikten şikayet etmeyi bırakmaları ve aslında genç sanatçılara bir şans vermeleri gerektiği konusunda sizinle aynı fikirdeyim. Sorun şu ki, insanlar geçmiş müziği düşündüklerinde, Rolling Stones ve Bob Dylan'ı düşünüyorlar ve yapılan tüm çöpleri unutuyorlar. Birçok genç sanatçıyı seviyorum ve birçok yeni müzik satın alıyorum. Keşke benim gibi orta yaşlı insanlar yapsa.

Rokk 14 Haziran 2013:

Gençler için ve gençlerle birlikte müzik üretmeye aktif olarak katılan yaşlı bir kişi olarak, onu aramaya istekliyseniz ve açık fikirliyseniz, bugün çok sayıda kaliteli müzik olduğunu dürüstçe söyleyebilirim. Kendinizi katalogla müzikle sınırlandırırsanız ve yalnızca belirli stilleri veya türleri dinlerseniz, yalnızca belirli türleri dinleyen genç bir insandan farkınız yoktur. Bunu söyledikten sonra, bu makalede yapılan bazı karşılaştırmalar gülünç. Beatles veya Elvis ile Beiber veya One Direction arasındaki fark, gerçek sanat, kalite ve yetenek ile sanatsız vasat yetenek ve düşük kaliteli malzeme arasındaki farktır. Gotye'nin Yılın Rekoru dalında Beiber veya One Direction'dan önce Grammy kazanmasının bir nedeni var ve çok basit: Somebody That I Could To Know klas yaratıcı prodüksiyona sahip kaliteli bir şarkı. Kaliteli müziğin alıcı kitleye ulaşmasının nasıl sağlanacağı sorunu, yeni olmayan, ancak endüstrinin giderek daha az risk almaya istekli hale gelmesiyle daha da karmaşık hale gelen gerçek bir sorundur. Tür sınıflandırması da bir sorundur.Örneğin, ASA'nın 2010 tarihli 'Beautiful Imperfection' albümü kadar mükemmel ve çeşitli bir plak, Nijeryalı olduğu için “dünya müziği” kategorisine girdiğinde; Şarkıların çoğu İngilizce ve onun tarzında söylense ve şarkılar Soul/R'n'B/Pop dünyasında Beyonce veya Adele'in yaptığı her şeyden daha fazla övgü ve başarıyı hak ediyor olsa da, bir sorununuz var. Modern ana akım dinleyiciler, iTunes vb.'de türe göre filtrelediklerinde genellikle 'Dünya Müziği' aramazlar.

Beiber ve One Direction gibi Throwaway Pop, 1950'lerden veya daha uzun süredir var olmuştur. Daha kaliteli müzik dinlemek istiyorsanız, bugün kalite eksikliği hakkında sızlanarak geçirdiğiniz zamanı aktif olarak kaliteyi arayarak geçirin ve hoş bir şekilde şaşırabilirsiniz.

JoanCA (yazar) 05 Nisan 2013:

Soymak,

Sorun, gençlerin hiç müzik satın almadıkları değil. Albümden çok single satın alıyorlar. Ancak daha yaşlı müzik alıcılarına daha fazla hitap eden Adele, albümler söz konusu olduğunda Bieber'dan önemli ölçüde daha fazla satış yapıyor.

soymak 05 Nisan 2013:

İlginç ama bu Justin Bieber gibi sanatçıların neden bu kadar popüler olduğunu açıklamıyor.

JoanCA (yazar) 27 Eylül 2012'de:

Los Angeles,

Sanırım haklısın, şarkıcıların muhtemelen geçmişte olduğundan daha fazla tipleme yapma olasılığı daha yüksek. Ticari olanı ve daha az ticari olanı karıştırmak mantıklıdır, bu nedenle bir şarkıcı veya grup tek bir şey olarak görülmez ve daha geniş bir kitleye hitap edebilirler.

Los Angeles 26 Eylül 2012'de:

Bence zaman değişti. Beatles ve Michael Jackson, Tweens ve gençlere yönelik müzikten ciddi müziğe sorunsuz bir şekilde geçebildiler. Şimdi bunun o kadar kolay olduğunu düşünmüyorum. Müzikal züppelik yaygın. Bir çocuk pop sanatçısı olarak etiketlendiğinizde, daha sonra ciddiye alınmanız neredeyse imkansızdır. Bu yüzden plak şirketleri sanatçılarını geliştirmekle daha az ilgileniyor. Katy Perry her zaman çocuksu ve ciddi şeyleri karıştırdı, bu yüzden muhtemelen yıllarca buralarda olacak.

JoanCA (yazar) 16 Eylül 2012'de:

psişik köpek,

Çocuklarım yüzünden kesinlikle birçok yeni müziğe maruz kalıyorum. Sevdiğim ve başka türlü duyamayacağım birçok yeni şarkı olduğunu fark etmeye başladım. Bence insanlar yaşlandıkça şarkı sözlerine daha çok odaklanıyorlar. Sözlerine odaklanmaya başladığımda ilk başta umursamadığım şarkıları severken buldum kendimi.

psişikdog.net 16 Eylül 2012'de:

Teşekkürler JoanCA. Harika bir merkez. Bence krema her zaman yükselir, bu yüzden eğer bir müzisyen onu bir sanatçı olarak yapacaksa yapacak - farklı olabilirim, çünkü her zaman yeni müzikte ve eski müzikte sevecek bir şeyler buluyorum ve kızlarım beni en yenilerle tanıştırıyor - en küçük kızım bir gün Reece Mastin'den Good Night şarkısını söyleyerek beni paramparça etti - onu da şarkıyı da hiç duymamıştım ama saat üçte Good Night şarkısını söylüyordu! Onu YouTube'da takip ettim - şarkı sözleri güzel - şarkı sözlerinin birçok insan için müzikten çok önemli bir rol oynadığını, bu yüzden şarkı sözlerinin genellikle daha uzun süre hayatta kaldığını söylediğini duydum.

JoanCA (yazar) 14 Eylül 2012'de:

Teşekkürler Alecia. N'Sync ve Backstreet Boys gibi birçok erkek grubu oldukça kısa kariyerlere sahipti. Bence hayran kitleleri müzikleri için çok yaşlandı ve her zaman aynı tür müziği yapan daha genç bir grup var. Etiketlerin parçaları üzerinde çok kısa vadeli düşünmek. Başlangıçta bir eylemi teşvik etme pahasına giderlerse, bence bu eylemi gelecek yıllar boyunca bir para yapıcı olarak sürdürmenin mantıklı olduğunu düşünüyorum.

Alecia Murphy 13 Eylül 2012'de Wilmington, Kuzey Karolina'dan:

Dürüst olmak gerekirse, müzik endüstrisine bakarsanız, müzik alıcılarının çoğunlukla daha genç olduğunu düşünürdünüz, ancak merkeziniz bazı ilginç bilgiler üretti.

Ve şimdi, son on ila on beş yıllık erkek gruplarının neden birkaç albümden sonra dağıldığı anlaşılıyor. N'Sync ile büyüdüm ve çok başarılı olmalarına rağmen, son albümleri daha uzun sürmeyecek gibi görünüyordu - eleştirel olarak en iyileri olmasına rağmen.

Müzik endüstrisi dolar ve sentlere odaklanıyor gibi görünüyor, bu yüzden Adele gibi bir sanatçının ne kadar çekici olduğunu görebiliyorum.

Harika bir merkez, çok güzel bir okumaydı.

En Çok Müziği Kim Alıyor? Düşündüğün Kişi Değil