Cyndi Lauper'ın Başarısız Olduğu Yerde Madonna Neden Başarılı Oldu?

İçindekiler:

Anonim

LT Wright'ın birkaç bilgisayar sertifikası vardır ve müziği seven bir gencin ebeveynidir.

Madonna ve Cyndi Lauper, 1980'lerde müzik sahnesine aynı zamanlarda çıktılar. Madonna hala güçleniyor ve hala çok iyi biliniyor. Lauper hala müzik yapıyor ve performans sergiliyor, ancak o bir ev ismi değil. Sadece birkaç şarkıyla hatırlanıyor. Öyleyse, neden bu kadar büyük başlayan iki sanatçı bu kadar farklı kariyer yörüngeleri aldı? Ve modern pop kızları arasında Madonna ve Cyndi eşdeğerleri var mı?

Satışları Kaydedin

New Yorklu Cyndi Lauper, aslen Cynthia Ann Stephanie Lauper, ilk albümü She's So Unusual'ı 1983'te yayınladı. Albümden dört megahit çıktı: "Girls Just Want to Have Fun," "Time After Time", "She Bop" ve "All" Gece boyunca." Sonraki iki albümü de başarılıydı. Lauper 25 milyondan fazla albüm satmaya devam etti. Sonra gözden kayboldu. Ancak Cyndi başarısız olmaktan çok uzaktır. Dünya çapında 50 milyondan fazla rekor satış yaptı ve nadir görülen bir başarı olan Grammy, Emmy ve Tony ödüllerini kazandı.

Michigan yerlisi Madonna Louise Ciccone ilk single'ını 1982'de yayınladı ve 30 yıl sonra hala müzikte büyük bir isim. Dünya çapında 300 milyondan fazla plak sattı. Guinness Rekorlar Kitabı'na göre tüm zamanların en çok satan kadın şarkıcısı. O sadece başarılı bir şarkıcı değil, aynı zamanda bir girişimci, oyuncu, yazar ve yönetmendir. Bir müzik ikonu haline geldi ve günümüzün birçok genç kadın sanatçısını etkiledi.

Öyleyse, Madonna ticari başarıya ve ikonik statüye sahip olmaya devam ederken, Cyndi Lauper neden ortadan kayboldu?

Madonna Daha Fazla Şöhret İstiyor

Madonna, kendini ve sesini sürekli olarak yeniden keşfetme ihtiyacının iş konusunda bilgili bir kişiydi. Kendini pazarlamasını biliyordu. Cher, Madonna hakkında şunları söyledi:

"…her zaman dalganın zirvesine biner. Trendleri her zaman herkesten çok daha önce gördü…"

Cyndi Lauper yapmak istediği müziği yapmak istedi. O sırada sıcak olan şey değil.

Madonna da Miley Cyrus ile aynı şekilde dikkat çekmek için cinselliğini kullanmaya istekliydi. Müstehcen fotoğrafların bulunduğu Sex kitabı ve müstehcen albümü Erotica ile tartışma yarattı. Madonna ayrıca "Like a Prayer" videosuyla dini tartışmalara da neden oldu.

Lauper, Madonna'dan çok daha az tartışmalıydı, bu da ona daha az basın ilgisi anlamına geliyordu. Kariyerinin en tartışmalı kısmı, muhtemelen mastürbasyonla ilgili olduğu için Parents Music Resource Center'ın "Pis On Beş" listesine giren "She Bop" şarkısıydı.

Cyndi Kişisel Müzik Yapmak İstiyor

Madonna müzikle pek ilgilenmiyormuş gibi görünüyordu. Başarı ve şöhret istiyordu ve müzik endüstrisi bunu başarmanın bir yoluydu. Bu, yaptığı müziği umursamadığı anlamına gelmez. Albümlerinin nasıl olmasını istediğine dair güçlü vizyonları olan bir mükemmeliyetçi. Ancak albümleri, sanattan ziyade ticari başarıya odaklanarak yapıldı.

Lauper daha çok gerçek bir sanatçıydı. Sevdiği müziği inatla yapmak istedi ve yaratıcı kontrol için etiketiyle savaştı. Madonna, müzikal trendlerin satacağı her şeyi takip eden bir iş kadınıydı.

Cyndi zamanla değişti. Çılgın, renkli imajını geride bırakıp kişisel müzik yapmaya başladı. Bu tür müzik genç hayranları için daha az çekiciydi ve daha önceki çılgın pop kızı imajı nedeniyle "ciddi" müzik satın alan insanlar tarafından ciddiye alınmadı.

resim

1980'lerde Madonna klonları, Cyndi klonlarından çok daha yaygın bir görüntüydü. Cyndi'nin imajı genç kadınlar için o kadar çekici değildi ve taklit edilmesi o kadar kolay değildi. Tıpkı Katy Perry'nin genç kızlar için Adele gibi birine göre daha çekici bir imaja sahip olması gibi.

Bir de yaş farkı vardı. Cyndi ilk vuruşunu yaptığında zaten 30 yaşındaydı. Bu, genç hayranların onunla özdeşleşmesini zorlaştırdı. Üçüncü albümü çıktığında 30'lu yaşlarının ortalarındaydı. Madonna, müzik sahnesine ilk çıktığında sadece 24 yaşındaydı ve genç kızların onunla özdeşleşmelerini kolaylaştırdı.

Albüm Araları

Cyndi Lauper albüm çıkışları arasında büyük molalar verdi. Bu, ilk dört albümünün çıkış programı.

Spinditty'den

Ayrıca flop komedi filmi Vibes'de rol aldı. Aynı zaman diliminde, Madonna iki kat daha fazla albüm çıkardı, son derece başarılı A League of Our Own filminde rol aldı ve kendi plak şirketi Maverick Records'u kurdu. Cyndi uzun süre müzik sahnesinden kaybolurken, çok daha üretken ve her zaman halkın gözü önündeydi.

Bugün Madonna ve Cyndi'nin Eşdeğerleri Var mı?

Madonna ve Cyndi hikayesi o kadar ilgi çekici ki, insanlar modern sanatçılarla karşılaştırmalar arıyor. Kaliforniyalı kız Katy Perry bazen modern bir Madonna rolüne bürünüyor çünkü onun yerine ticari pop peşinde koşmak için erken dönem pop-rock sesini geride bırakıyor. Ve bunu yaparken büyük bir başarı elde etti. Birçok erken hayran onun satılmış olduğunu hissetti. Ancak Katy'nin Madonna'nın sahip olduğu hırs düzeyine sahip olduğunu düşünmüyorum. Bir noktada pop müzikten vazgeçip, asıl yeteneğinin yattığı akustik müziğe geçiş yapması mümkün.

Daha yeni ve çok daha Madonna benzeri bir örnek, Nashville doğumlu Miley Cyrus'tur. Tanıtım yapmak için aynı tür şok edici teknikleri kullanıyor ve şimdiye kadar onun için iyi çalıştı. Dikkatleri kendine çekmek için medyayı ve kamuoyunu başarılı bir şekilde manipüle etti. Ancak, onu günümüzün Madonna'sı olarak atamak için biraz erken çünkü önümüzdeki yıllarda nasıl bir performans göstereceğini henüz bilmiyoruz. Madonna'ya layık bir halefi olup olmadığını zaman gösterecek.

Kesha ve Lady Gaga, zor zamanlar geçiren iki sanatçıdır, bu nedenle bazen modern Cyndi eşdeğerleri olarak rol alırlar. Kesha'nın ikinci albümü Warrior büyük bir fiyaskoydu. Gaga'nın deneysel Born this Way albümü, ilk çıkışından çok daha az sattı ve daha az başarılı single üretti.

New Yorklu Lady Gaga (Stefani Germanotta) Cyndi ile karşılaştırılıyor çünkü ilk çıkışı The Fame ile büyük bir dönem geçirdi ve Born This Way ile daha az başarılı ama yine de çok karlı bir dönem geçirdi. Ancak, bir sonraki çıkış single'ı "Applause" yerden kalkmak için mücadele etti. Flop single'larına sahip olmaya devam etti ve ARTPOP albümü kritik bir felaketti.

Gaga karşılaştırması, Cyndi gibi büyük bir başlangıç ​​yapmasına rağmen ikinci albümü sırasında başını belaya sokması nedeniyle anlaşılabilir. Ancak, çok büyük ve sadık bir hayran kitlesine sahip. Lady Gaga'nın onu ayakta tutacak kadar büyük bir hayran kitlesi olduğu için yakın zamanda gideceğini düşünmüyorum.

Günümüz sanatçıları ile Madonna ve Cyndi arasında bu karşılaştırmaları yapmak cazip geliyor. Kesha ve Lady Gaga'nın sorunlarının nedenleri Cyndi'nin başına gelenlerden çok farklıydı. Birçok sanatçı kariyerlerinde zorluklar yaşar ve sonra toparlanır. Aramızda gerçekten modern bir Madonna ve Cyndi olup olmadığını zaman gösterecek.

Yorumlar

Jersey 14 Ağustos 2020'de:

80'lerde, her ikisi de büyükken her iki şarkıcı hakkında da bir makale yazılmıştı (sanırım Time Magazine'di). Madonna, yırtık fileler ve lastik bileziklerle o 'dansçı' görünümü aldı, saçlarını topladı ve hepsi bu kadar. Madonna da çok seksiydi - Venedik'te bir gondolda kıvranırken 'Like A Virgin'i hatırlıyor musunuz?? Ve 1984'teki ilk MTV Ödülleri Şovunda o şarkıyı gelinlik içinde söyleyerek yerde yuvarlanmak mı?? Dikkat çekmek için sınırları zorladı ve işe yaradı. Yukarıdaki postere katılıyorum - Cyndi'nin tüm o güreş maçlarında görünmesi aptalcaydı ve kariyeri için kesinlikle hiçbir şey yapmadı, çaresiz görünmesine neden oldu. Madonna zekiydi, dikkat çekmek için elinden gelen her şeyi yaptı ve sonra onunla kaçtı.

Klu 19 Haziran 2020'de:

80'lerde büyüdüm cyndi lauper işlevsel değildi Müziğiyle ilgili o kadar çok güzel anım var ki, gençken büyürken müziği bize parti yapmak için can attırdı!

Peter 02 Ekim 2019'da:

Cyndi, 1983-86-89 albümleri arasında Madonna 1983-84-86'ya kıyasla çok uzun süre bekledi ve bu onun ivmesini öldürdü. Ayrıca Cyndi'nin her albümü bir öncekinden daha zayıfken Madonna'nınki giderek güçlendi.

göçebe görüş 15 Eylül 2019'da:

Bence anketin kendisi, Cyndi Lauper'ın Madonna'ya kıyasla oldukça başarısız olduğunu gösteriyor. Çıktıklarında ikisi için de deli değildim, ama şimdi tekrar taze kulaklarla dinliyorum ve aradan bunca yıl geçti, şarkıcı ve icracı olarak kesinlikle Cyndi Lauper'ı tercih ediyorum. Bana daha gerçek geliyor ve şarkı söylemesinden daha fazla yankı hissediyorum. İlerleyen yaşla birlikte kaybolan cazibe parıltısından sıyrılmış görünüyor ve ben sadece tarzıyla daha çok özdeşleşiyorum ve yumuşak baladlardan birçok True Color ile güzel ve güçlü olan daha sert pop rock'a kadar vokal sunumunda engelsiz terk etmeyi tercih ediyorum. bana göre hayatın dokusunu da yansıtan, ama tabii Madonna çok yetenekli ve herkesin kendi görüşüne hakkı var. Bu makaleye teşekkür etmem gereken bir şey de, Cyndi Lauper'ın müziğine bir şans daha vermeme yardımcı olması ve yaptığım için memnunum. Bir şarkıcının, önemli olması gereken uzun koridorlarda ruhta çınlayan bazı kişisel akorları vurarak bir kişiyi birey olarak etkileme şekli söz konusuyken, bu kadar çok insanın albüm satışlarına ve popülerliğe bu kadar çok önem vermesi talihsiz bir durum. çoğu ve bu anlamda Cyndi Lauper kişisel olarak benim için daha "başarılı". Ancak, Kızların Sadece Eğlenmek İstiyor ve Time After Time'ın youtube'daki herhangi bir Madonna videosundan daha fazla izlendiğini belirtmek ilginçtir. Ayrıca Cyndi Lauper, bir hip hop şarkısı olmasına ve kulağa çok hoş gelmesine rağmen, Girls Just Want to Have Fun nakaratını nakaratta söylediği Girl Talk'ta, favorilerimden biri olan Japon sansasyon Namie Amuro gibi çok popüler yabancı sanatçıları etkiledi. farklı . https://www.youtube.com/watch?v=qsQdZjjY6mk .

Donna Gonzalez 11 Eylül 2019'da:

Madonna hayranı değilim Cyndi dinliyorum. Hüzünlü bir başlangıcı vardı. 17'de evden ayrılıyor. Başlarken o öyle. Kendi içinde gurur duyulacak bir şey. Bu yüzden Cyndi'ye bağlı kaldım.

andy 26 Ağustos 2019'da:

nelly furtado, cyndi lauper ile iyi bir karşılaştırma

Rogerio Silva 11 Temmuz 2019'da:

Solo kariyerinin başlangıcından beri Cyndi hayranıyım. Ona kim eşlik ederse, Cyndi'nin kendi şartlarına göre müzik yapmak için savaştığını ve bu, çalışmalarının ifşa edilmesine yatırım yapmayı bırakan plak şirketinin yöneticileriyle anlaşmazlığa mal olduğunu bilir. güçlü bir şekilde devam etti, sevdiği şeyi yaptı ve büyük bir kalite ve tanınma ile. Bu nedenle Cyndi Lauper gerçek başarıya ulaştı ve bugün inanılmaz ve emsalsiz bir çalışmaya sahip. Başarıya ulaştı. Ayrıca herkese yer var, her birinin bir kraliçesi olabilir. Benimki kesinlikle Cyndi Lauper.

edwin paul 24 Mayıs 2019'da:

Cyndi lauper en iyisi gerçek bir sanatçı., şarkı yazarı, moda, oyuncu, harika ses… yetenekli… o zaman neden bir müzisyeni arada bir seviyor.. diğer sanatçılardan daha… sanmıyorum.

LT Wright (yazar) 07 Mayıs 2019'da Kaliforniya'dan:

Charles Dickens,

"Ancak Cyndi başarısız olmaktan çok uzak. Dünya çapında 50 milyon satış rekoru kırdı ve nadir görülen bir başarı olan Grammy, Emmy ve Tony ödüllerini kazandı."

Kişisel saldırılara başlamadan önce makalenin bu bölümünü kaçırmış olmalısınız. Madonna'nın Lauper'dan çok sonra ana akım başarıya sahip olduğundan bahsediyordum. İnsanlar beğense de beğenmese de bu bir gerçek.

Büyük 06 Mayıs 2019'da:

Bence Madonna'yı başarının direği olarak kullanmak oldukça komik, Kendisi kariyerinde birçok, Birçok düşük noktaya sahipken, Özellikle son on yılda bir hit şarkı yapamadığı veya yeni bir şarkıya geçemediği zaman Yaptığı her albüm, bir öncekinden çok daha az satıyor, Bu arada Cyndi Lauper, müthiş Broadway şovu Kinkyboots'a yaptığı müzikal katkılardan dolayı övülüyor ve Lady Gaga, ilk oyunculuğu ve beraberindeki film müziği için eleştirel ve ticari beğeni kazandı. Bir Yıldız Doğuyor'a göre, her iki kadın da bugün hala çok alakalı ve son derece başarılı!

Bu arada maddi kız, yaş ayrımcılığı ve herkesin ona nasıl karşı olduğu hakkında ağlar.

Belki de Madonna, Cyndi ve Lady Gaga'dan bir soru almalı ve 90'lardan beri yaptığı aynı eski bok yerine, kendini GERÇEKTEN nasıl yeniden icat edeceğini ve uzun, anlamlı ve genişletilmiş bir kariyere sahip olacağını öğrenmeli.

Ve bu arada, Marlana Dietrich, Marilyn Monroe, Josephine Baker, Debbie Harry, Grace Jones, Joan Jett, Cher, Carole Lombard, May West veya Wendy O olmasaydı.

Madonna olmazdı

BU kadınlar çığır açtı ve Madonna'nın 80'lerde gerçekten var olabilmesi için yolu açtı

Lütfen kredinin olduğu yerde kredi verin, Madonna, o zamandan önce gerçekten var olan bu inanılmaz kadınlar tarafından ortaya konan planı her zaman izlemiştir ve izleyecektir.

RosieRitcha 05 Mayıs 2019'da:

Evet, 1986'dan beri Madonna hayranıyım. Albümlerinde kullandığı enstrümanın kulağa hoş geldiğini kabul ediyorum. Albümlerini almamın bir diğer nedeni de "Kısa Saçlı" olması. Kısa saç modeli yapıyor. Ta ki eski hayranlarına onu uzun saç modeliyle kabul etmelerini söyleyen "Frozen" şarkısını söyleyene kadar, yoksa hayatın boyunca Frozen olacaksın. Yine de Cyndi hala en iyisidir. Cyndi'nin Boy Blue'yu True Colors albümü için yanlış 4. single olarak kullandığını düşünmüşümdür hep. 911'i veya Far Away Nearby'yi seçmeliydi ve 90'larda SONY'de Cyndi'nin yeteneğine hiç dikkat etmeyen T. Motolla'nın başkanlığında bir değişiklik oldu.

Darcy Gilliland 25 Nisan 2019'da:

"Benim gibi daha genç insanlar, bu iki Pop Greats ile yaşlı olanlardan daha iyi ilişki kurabilirler, ancak ben de pek çok yaşlı olanı kişisel olarak da seviyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!"

F. MDNA. SONG: INTO THE GROVE, F. CDI. LPR. ŞARKI: KIZLAR SADECE EĞLENMEK İSTİYOR

Darcy Gilliland 25 Nisan 2019'da:

"Bu iki sanatçı Madonna ve Cyndi Lauper hakkında okuduktan sonra burada ne söyleyeceğimi pek bilemiyorum ve her ikisinin de müziğini gerçekten çok seviyorum!!!! O keskinliğe sahip olduğu için Cyndi Lauper'ı ikisinden de zevk için seçtim. sesine göre, 70'lerin sonunda ve 80'lerde büyük olan bu tür müzikle güçlü bir benzerliği var ya da en azından 80'lerde, "New Wave" yani!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! Ve Pop/Soft Rock olan Madonna'nın (Pop Kraliçesi) kariyerinin her noktasında onu yeni seviyelere çıkarabileceği türden bir sesi vardı ve o videolarında bir bukalemundu, tıpkı Cyndi'nin de olduğu gibi, tabii ki Bono ile aynı, vb. ve hepsi videolarında en iyi bukalemunlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yine de Madonna'ya gerçekten saygı duyuyorum ve müziğini de tamamen seviyorum ve kariyerlerine aynı zamanlarda başlamış olmalarına rağmen 30 yaşında olan Cyndi'nin aksine yirmili yaşlarının başında daha gençken anında başarı elde ettiği için kazanıyor, iki Büyük Pop Greats F 80'ler, benim gibi genç insanlarla ilişki kurmakta zorluk çeken bazı sanatçıların aksine, eskimeyen şarkılarda başarısız olmaktan çok uzak, büyükler!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! En sevdiğim Madonna şarkısı Into The Grove ve en sevdiğim Cyndi

analiz 25 Nisan 2019'da:

Lady Gaga yeni "Pop'un Kraliçesi" değil.

Madonna'dan tacı alacak biri varsa o da Rihanna'dır; O zaten satılan single'lar açısından en sertifikalı solo sanatçı, bu da bu metrikte Elvis'i geride bıraktığı anlamına geliyor.

Lady Gaga'nın Artpop ile flop olmasına sevindim; 2011'de egosu çok büyüktü ve o zamanlar en iyi 10 hitinin (Just Dance, Poker Face, Bad Romance, LoveGame, Judas, Alejandro vb.) neredeyse tamamını üreten RedOne ile çalışmayı bırakmıştı. Artpop başarısız olduğunda, iyi bir yapımcı olmadan Gaga'nın neredeyse bir hiç olduğunu biliyordum, bu durumda RedOne; Ayrıca Gaga'nın başarısızlığı iyi karşılamadığı ve egosunun patladığı da belliydi.

Katy Perry için de aynı şey, Dr. Luke hitlerini üretmeden başarısız olduğuna inanıyorum; "Witness" albümü birçok flop single çıkarmıştı ve Dr. Luke yoktu. Dr. Luke, Katy'nin 1 numaralı Hot 100 şarkısının çoğunu üretti ve kısmen Dr. Luke sayesinde başarılı olduğu açık. Hepimiz Katy ve Capitol'ün Kesha davasından kaynaklanan kötü PR yüzünden Dr. Luke'u "bırakmaya" karar verdiğini biliyoruz.

Renato 03 Şubat 2019'da:

Lady Gaga Solmaz :) bugünlerde A STAR IS DORN ile biraz başarı elde ediyor ve imajını tazeliyor. Katy Perry Yeni Cyndi Lauper ve Lady Gaga Yeni Madonna

Leon 19 Aralık 2018'de:

Onları Britney Spears ve Christina Aguilera ile karşılaştırabilirsiniz, Britney her zaman ticari başarıyı hedeflerken, Xtina kendi müziğini yazmak ve daha kişisel müzik yazmak istedi. Aynı zamanda başladılar ama Britney albümleri neredeyse iki katına, single'ları iki katından fazlasına ve müzik videolarının iki katından fazlasına sahip.

Silvinya 22 Temmuz 2018'de:

Lady Gaga'nın bir gün "popun yeni kraliçesi" olacağını düşünüyorum. Michael Jackson gibi pop ikonlarına çok benziyor ve madonna.gaga diğer birçok ödülün yanı sıra 6-7 Grammy kazandı. "Bu şekilde doğmuş" hit single'ı, Madonna'nın hit "kendini ifade et" şarkısına çok benziyor.

GG Stan 13 Mayıs 2018'de:

Sanırım 90'lardan Britney Spears ve Christina Aguilera'nın hikayesi var. Her ikisi de ticari tercihleri ​​hedeflese de, Madonna ve Cyndi'de olduğu gibi ayrım her zaman belirlendi. Şimdi, 2010'lar, sanırım yok. Bugünün müziği o kadar hızlı ki kimse gerçekten dayanmıyor. Taylor Swift o kadar ikonik değil ve Adele o "bir neslin" sesi, Madonna gibi bir kişilik değil.

Taylor ve erkek arkadaşları 06 Şubat 2018'de:

Tartışmanın şarkı satmaya da yardımcı olabileceğini düşünüyorum. Taylor Swift, birçok erkekle çıkan kız olarak biliniyordu, hatta Abercrombie & Fitch mağazasından "TS'den daha fazla erkek arkadaş" yazdığı için bir gömleği çıkarmak zorunda kaldı. Taylor Swift, 2012'de "Red" albümünden başlayarak ticari bir pop sound'a geçiş yaptı.

2014 yılında çıkardığı "1989" albümündeki çıkış single'ı "Shake It Off" idi ve eleştirmenleri ne kadar umursamadığına atıfta bulundu. "Blank Space" ticari bir başarıydı; kendini hicvediyor ve lirik olarak onun nasıl psikopat bir eski kız arkadaşı olduğu ve nasıl birçok ilişkisi olduğu hakkındaydı.

VMA'larda Kanye West tarafından Beyonce lehine reddedildiği 2009'a geri dönebiliriz.Yılın albümünü kazandığı ve Kayne ile Kim Kardashian West arasında tam bir tartışmaya neden olduğu için 2016 Grammy Konuşmasında VMA sınırına atıfta bulundu. Kanye ayrıca şarkısında ona "O kaltağı ünlü yaptım" diye atıfta bulundu.

Taylor ayrıca "sahte feminist" olduğu ve "beyaz ayrıcalığına" sahip olduğu için de tartışmalı.

Taylor ayrıca Calvin Harris ile kavga etti ve onun Katy Perry ile çalışmasını nasıl istemediğini; 2015'te Rihanna ve Calvin Harris'in hit parçası "Bunun için geldin" için bir hayalet yazar olduğu ortaya çıktı.

Ayrıca Katy Perry ile yedek dansçılar konusunda "sözde" bir kan davası yaşadı ve hit single'ı "Bad Blood"da ona atıfta bulundu.

Bir de Miley Cyrus'la olan kan davası var, Taylor yarı çıplak twerk yaptığı için Miley Cyrus'tan ahlaki açıdan daha üstün olduğu hissine sahip. Bu ironik çünkü Miley Cyrus, "Bangerz" albüm dönemi boyunca sadece 3 kişiyle çıktı ve ilk aşkı olan biriyle geri döndü, Taylor Swift'in ondan daha fazla erkek arkadaşı oldu.

Taylor'ın 2017'si güçlü başladı çünkü Katy, Lady Gaga, Miley Cyrus ve Katy Perry'nin ticari başarısı zayıftı; Müzik listelerinde Taylor'a karşı yarışacak kimse yoktu. Albümünün 1 milyondan fazla kopyasını sattı. Şimdiye kadar single'ları başarısız oldu ve bir dahaki sefere müzik prodüksiyonunu değiştirmezse, sonunun Katy Perry gibi olacağını hissediyorum.

Tartışmalar, yalnızca, söz konusu tartışmanın bu süresinde sanatçının akılda kalan müziği baskın olduğunda işe yarar ve yalnızca bir kez çalışır. Madonna, "BedTime Stories" adlı albümünden sonra artık eskisi kadar tartışmalı değildi çünkü şarkılar başarı elde edemedi ve bu nedenle Madonna'nın ne yaptığı artık kimsenin umurunda değildi.

Ravelle Nobre 17 Kasım 2017'de:

Madonna ticari olarak Cyndi'den daha başarılı, ancak Cyndi şarkıcı, söz yazarı ve oyuncu olarak Madonna'dan daha yetenekli. Miktar kalite ile eş anlamlı değildir. Madonna'nın Cyndi'den daha fazla satması veya daha ünlü olması Madonna'yı ustaca Cyndi'den üstün kılmaz. Cyndi, Madonna'dan daha yetenekli bir sanatçı.

Merhaba 31 Ekim 2017'de:

Taylor Swift, Madonna ile çok karşılaştırılabilir, ancak yazılarında kasıtlı olarak tartışmalı veya dikkatsiz değil. Taylor Swift çok büyük bir başarıya sahip ama SADECE şöhret istemeyen gerçek bir iyi insan.

LT Wright (yazar) 22 Ekim 2017'de Kaliforniya'dan:

tatlım,

Naçizane size katılmıyorum. Madonna kesinlikle cinselliğini istismar etti ve daha sonra kariyerinde daha sanatsal hale gelirken, ilk müziği listelere çok odaklandı. Bunun mutlaka kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum. Hala harika olan harita odaklı müzik yapabilirsiniz. Ve genel olarak müziği harikaydı. Cyndi listeleri umursamadı ve yaptığı müziğin 1 numaraya ulaşıp ulaşmayacağını umursamadı.

tatlım 21 Ekim 2017'de:

ne kadar at gübresi… ikisi de yetenekli ama Madonna'nın sanata önem vermediğini ve cinselliğini basın için kullandığını söylemek… bir sürü saçmalık. hem sanatsallar hem de söyleyecekleri şeyler farklı… Madonna daha çok etki yaptı çünkü toplumsal standartlara aykırı düşecek kadar cesurdu çünkü asıl amacı ikiyüzlü ahlakı yıkmaktı. cyndi harika çünkü harika bir müzisyen ama tamamen farklı bir şey.

Bayan Janis 15 Ekim 2017'de:

27 - Madonna

410 - lavanta

http://www.acclaimedmusic.net/Current/Madonna.htm

Harry Glucksberg 14 Ekim 2017'de:

Cyndi'yi gördüğümde oradaydım ve orta yaşıma yaklaşıyordum… ve karım daha da büyük bir hayrandı. Yaklaşık bir yıl sonra, kendisini Madonna olarak adlandıran bir delikanlı gelir---ve karım ve ben onun Cyndi'nin sesini, kostümlerini, sahnedeki kişiliğini, her şeyi çaldığını söyledik. Madonna, Cyndi'nin alametifarikası olan gıcırtılarını bile çalacak çılgın bir dayanıklılığa ve moxy'ye sahipti.

Madonna, bir film yıldızı olarak Cyndi'nin sırasını kopyalamak zorunda kaldı (Komik kült klasik VIBES'te Cyndi; aptal ve cansız DESPERATELY SUSAN ARIYOR'da Madonna. Madonna, olması gerektiği sürece bir Cyndi Lauper taklitçisiydi….

Bana bu ikisinin eşit olduğunu söyleme. Cyndi yönetiyor ve her zaman da öyle olacak. Madonna, bana kalırsa her zaman altın peşindeki medya fahişesini temsil edecek. Cyndi gerçek bir sanatçı, besteci ve trend belirleyicidir. Ve Cyndi her zaman Madonna'dan daha güzel olacak!

de 08 Ekim 2017'de:

bana göre bu bir müzik sanatçısının/şarkıcısının kendini nasıl sunduğu veya göründüğü ile ilgili değil. önemli olan müzik. müziği seversin ya da sevmezsin. hepsi bu kadar. neden iyi bir şarkıcıyı sadece görünüşü için dövsün. Her gün Cyndi Laupers şarkılarını Madonna'ya tercih ederim. Dong beni yanlış anladı Madonna iyi bir şarkıcı ama Cyndi'nin çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. ve söylediği her kelimeyi kastediyor gibi görünüyor, diğer yandan Madonna sadece şöhret için şarkı söylüyor ve kelimeler onun için hiçbir şey ifade etmiyor. Sonunda her şey sesle ilgili. ve gerçekten Cyndi bence onu olduğundan daha büyük yapmalıydı. Tek pişmanlığım, onun performansını şahsen görme şansım olmadı.

Rayca01 12 Mayıs 2017'de:

Pop yıldızları için neden bu kadar derin analiz yapıldığından emin değilim, ama işte benim görüşüm. Cyndi o zamanlar biraz iğrençti ve tüm güreş olayı onu duvarlardan sekiyormuş gibi gösteriyordu. Menajeri aynı zamanda bir güreş menajeriydi. Bu onun iş alanıydı. Onu diğer güreşçilerle birlikte ringe soktular ve onu ucuz ve bayağı gösterdiler. Yani gitgo'dan iyi bir yönetimi yoktu. Madonna (ve Cyndi) MTV/video çağının zirvesindeydi. Madonna, temelde tüm hayatı boyunca bu dans deneyimini yaşadı, bu yüzden bu videolar için şık bir koreografi ekleyebildi. Madonna gerçekten doğru zamanda doğru yerdeydi. 'Bir Bakire Gibi' gerçekten onun için gülleydi. Oradan direk kalktı. Aslında Cher'e satılan bir şarkıydı ama o istemedi. Madonna bu şarkıya aşık oldu. Ancak, (bana göre) kendini yeniden keşfetme işi, her video için sadece bir kostüm ve hikaye değişikliğidir. Konserleri de öyle. Farklı hikaye çizgileri olan dört eylem. Bir yığın video daha. Ayrıca, lütfen birkaç yıl sonra (bence 5), kariyerini fırlatıp orada tutacak bir yöneticiye ihtiyacı olduğunu hissettiğini bilin. O zaman MJ'in menajeri ile tanıştı. İşte o zaman gerçek tarih yazıldı. Popun Kralı ve Popun Kraliçesi. Tüm kariyerinin iyi yönetime dayandığını görmek zor değil. Hayır, harika bir yönetim. Onlar, zevk aldıkları türden bir başarıya ulaşan tarihteki tek iki pop yıldızı. İkisi de aynı yönetime sahipti. Dönem. Cyndi'de bunların hiçbiri yoktu. Hikayenin sonu.

David 31 Ocak 2017'de:

Madonna ve Cyndi, her zaman aynı anda iki kişi gibi görünür; Debbie Gibson ve Tiffany, Britney ve Christina, Katy Perry ve Taylor, Miley ve Selena. Lady Gaga'nın bir sonraki Madonna olarak kaleme alındığını düşünüyorum ama Madonna'nın başka fikirleri vardı ve onu uğurladı. Bence ikisi arasındaki fark, Madonna'nın etkilerini daha net, Debbie Harry, Bananarama, Chrissy Hynde vb. Cyndi'nin etkilerini daha az net görebilmenizdir. Eğer biri yeni Madonna ise, o da Tina ve Janet Jackson'ın temel çizgisini birleştirerek tüm yaşıtlarından öğeler alan Beyoncé'dir.

Erik 30 Ocak 2017'de:

Bir erkek olarak (80'lerde çocuk), Madonna gözler için bir zevkti. Cindy kirli görünüyordu.

lola 28 Ocak 2017'de:

Gaga'nın yeteneği var. Diğer kızların ilişki kuramayacağı bir şey.

LT Wright (yazar) 28 Kasım 2016'da Kaliforniya'dan:

Hıristiyan,

Bunlar art niyetli iltifatlar değil. Objektif gözlemlerdir. Benim için, müziklerini eşit derecede seviyorum. Ama belli ki Madonna ana akımda başarılı olmak için ne gerekiyorsa yaptı ama Cyndi yapamadı. Büyük bir sanatçı ya da efsane olmayı istemenin yanlış olduğuna inanmıyorum. Ancak birisi bir pop müzik fenomeni olmak istediğinde, sanatın arka planda kalması gerektiğine şüphe yok.

Hristiyan 27 Kasım 2016'da:

Sanırım bu yazıda Madonna hakkında pek çok geri kalmış "iltifat" var. Sadece bir trend gözlemcisinden daha fazlası olan Madonna, kiminle çalıştığından bağımsız olarak her zaman söyleyecek yeni bir şeyler bulan, olağanüstü yetenekli bir şarkı yazarı ve sanatçıdır. Ve Madonna kesinlikle en iyi sanatçılar kadar ilham perisinin peşinden gitti - ilgilenmediği neredeyse hiçbir müzik türü yok. Bir trend gözlemcisi olmaktan ziyade, kumarlarının neredeyse her zaman karşılığını veren cesur bir risk alıcı olduğunu iddia ediyorum ( American Life'ın savaş protestosu / folktronica hariç). Ve medya ve halk kanının peşindeyken bile, hiçbir arıza, rehabilitasyon ve kurbanı oynamadan, 30 yılı aşkın bir kariyer için gündemde olan tek sanatçıdır. Zamanımızın bir efsanesi!

LT Wright (yazar) 19 Kasım 2016'da Kaliforniya'dan:

Adalet,

Madonna kesinlikle bir sanatçı. Listelerde büyük yer almayan müzikler yayınlamaması anlamında gerçek sanatçıyı kastetmiştim.

Adalet 11 Kasım 2016'da:

Madonna'nın sanatçı olmadığını söylemek yanlış. O bir sanatçı. Müziğine önem verdi ve hala umurunda. Müzik yapımında yer aldı ve denemeye istekliydi.

Harika bir iş kadını olması, sanatsal bütünlüğün olmadığı anlamına gelmez.

Trendlerle arası iyiydi. Onları takip ettiğinden değil ama neyin büyük olacağını her zaman hissedebilirdi.

Jj 27 Ekim 2016'da:

Başarı tanımınızla ilgili sorunum var. Madonna bir iştir, şöhretin ve paranın boşluğunu kovalamanın mükemmel bir örneğidir. Cyndi ve diğer sanatçılar ilham perilerini takip ediyor ve yol boyunca şöhret ve $$$ buldu.

Yüzyılın Sanatçısı 11 Mayıs 2016'da:

Yüzyılın Sanatçısı

Jessie 24 Nisan 2016'da:

Bence iki kadın da harika! Ama Madonna 1985'te Like A Virgin ile albümünü çıkardığında anında bir Megastar oldu. Cyndi bile "True Blue" albümüyle Madonna'nın üçüncü albümü olarak boy ölçüşemez. O (Cyndi) sadece 80'lerde yok olurken. Yazarın Cyndi'nin başarısız olmasının ve Madonna'nın 80'lerin tek başına "Yüzyılın Sanatçısı" olmasının MJ'i çileden çıkaran açıklamasının bu kadar somut olduğunu düşünüyorum :)

LT Wright (yazar) 15 Nisan 2015'te Kaliforniya'dan:

Antonio,

Yıllar önce güreşle uğraştığını biliyorum. Hala böyle bir şey yapıyor mu bilmiyorum.

ANTONIO 15 Nisan 2015'te:

Ve güreş için Cyndi seçimi hakkında ne düşünüyorsunuz?

İtalyadan selamlar

LT Wright (yazar) 14 Nisan 2015'te Kaliforniya'dan:

Teşekkürler Antonio. Cyndi'nin albümlerini geciktiren sağlık sorunları vardı. Bu kesinlikle bir seçim değildi ve dış faktörlerin birinin kariyer yönünü nasıl etkileyebileceğini gösteriyor.

ANTONIO 14 Nisan 2015'te:

Güzel analiz! başka gözlemler ekleyin: görünüm hakkında lauper madona'nın daha az çekici olduğunu düşünmüyorum, bunun yerine madonna'nın görünüşünün giyinmek için daha uygun olduğunu düşünüyorum, lauper nasıl hazırlanır bir gün sürer!

Güreşin imajını olumsuz etkileyen lauper'ın ve nihayet albüm kırmak üzere olduğunu düşünüyorum maalesef sağlık sorunlarını da etkiliyor.

CE Clark 23 Ekim 2014'te Kuzey Teksas'tan:

İlginç bir analiz ve iyi okumalar. Kadınların, Madonna ve Miley'nin işlerini ilerletmek için her şeyi yapmaları çok yazık. Bence bu onları ve izleyicilerini bu tür şeyleri bekleyerek, isteyerek ve izleyerek alçaltır. Müzikal yetenekten çok ucube şovu. İnsanlar çok sığ. . .

Anketinize cevap veremedim çünkü ikisi de umurumda değil.

LT Wright (yazar) 17 Temmuz 2014'te Kaliforniya'dan:

Alina,

Pek çok gencin yaşlı sanatçıları dinlediği doğrudur. Ancak çoğu şarkıcı, ilk hitlerini aldıklarında gençlerinde veya 20'li yaşlarının başındadır ve ardından hayranları onlarla birlikte büyüme eğilimindedir. Bu şarkıcılar 30'lu yaşlarının başlarından ortalarına çıktıklarında, gelecek nesil gençler, patlak veren bir sonraki genç sanatçı grubuna geçecekler. Radyo genellikle 35 yaşını geçen sanatçıların şarkılarını çalmaya isteksizdir çünkü genç dinleyiciler onları ilişkilendirmeyi daha zor bulur.

Alina 16 Temmuz 2014'te:

Bence yaşın önemi yok. 20 yaşında olup ünlü olmayan sanatçı olmuştur. bir de 30. nikki minaj gibi sanatçıdan hoşlanan gençler var. ve 24 de yetişkin bir yetişkin, bu yüzden bunun birini bir gençle nasıl bağdaştırabileceğini anlamıyorum. Bu daha çok başladığı zaman 15 yaşında olan justin Beiber'a benziyor.

LT Wright (yazar) 14 Temmuz 2014'te Kaliforniya'dan:

Treavor,

Bu kısmı kaçırmış olmalısınız:

"Ancak Cyndi başarısız olmaktan çok uzak. Dünya çapında 50 milyon satış rekoru kırdı ve nadir görülen bir başarı olan Grammy, Emmy ve Tony ödüllerini kazandı."

Ancak Madonna'ya kıyasla genellikle bir "başarısızlık" olarak görülüyor. Bunu mutlaka düşünmüyorum ama farklı kariyer yörüngeleri genellikle bu şekilde sunuluyor.

Treavor 13 Temmuz 2014'te:

Cyndi hâlâ sektördeyken ve onun hakkında yazmaya devam ederken ona nasıl başarısız diyorsun anlamıyorum.

jonthe1 12 Temmuz 2014'te:

Madonna şarkı söyleyemez, Cyndi söyleyebilir.

kons 05 Temmuz 2014 tarihinde:

Madonna'nın başarısı bu eşsiz bir başarı…Ve bu, M.Ö. sonra vardı, önce Madonna aldı. Madonna, o zamanlar büyük tabu olan şeyler hakkında konuşmaya cesaret etti ve insanlara düşünme şansı verdi. Nedeni bu. Üstelik Madonna'nın sesiyle, hareketleriyle, bakışlarıyla, yüzüyle bu anlamları insanlara aktarmanın eşsiz bir sanatsal yolu var.

LT Wright (yazar) 04 Mayıs 2014'te Kaliforniya'dan:

Fakat,

Müzisyenler açısından Madonna klonlarını kastetmedim. Madonna gibi giyinen çok sayıda hayran olduğunu ama Cyndi gibi giyinenlerin çok daha az olduğunu kastetmiştim. Genç kızların çekici bulduğu bir imajı yoktu. Gaga'yı Madonna kadar büyük görmüyorum ama o da gitmiyor.

Fakat 04 Mayıs 2014 tarihinde:

80'lerde kimse Madonna klonu değildi, hepsi Debbie Harry'yi kopyaladı ve Madonna da yaptı. bu harika makale dışında!

Bence Gaga tüm fikirlerini bir anda boşa harcamasaydı yeni bir Madonna olabilirdi. ama sonu Cyndi gibi olmayacak çünkü hayran kitlesi çok büyük ve çok sadık (yine de bir şekilde yeni albümünü platine taşıyamıyor).

Rayca 17 Mart 2014'te:

Gerçekten iyi söylemiş. Belki müzik yürütür gibi görünüyor. en iyisinin ne olduğunu biliyor olabilir. Yaratıcı kontrolünüz var, plak satmıyorsunuz. Yöneticiler. ne sattığını bil. Gerçekten güzel bir makale.

LT Wright (yazar) 04 Şubat 2014'te Kaliforniya'dan:

Tim,

Evet, Madonna popun kraliçesi olarak kabul edilir ve Lady Gaga ve Katy Perry gibi kadın pop yıldızları üzerinde büyük bir etkisi olmuştur.

Tim 04 Şubat 2014 tarihinde:

Bu yüzden Madonna, Müziğin Kraliçesi oldu..ama Cyndi Lauer'ı hala seviyorum, zamanında harikaydı…

LT Wright (yazar) 04 Şubat 2014'te Kaliforniya'dan:

Hector Ponce Cortegana,

Gerçekten öyle. Madonna gibi trendleri kimse görmez. Bugünün müzik sahnesinde ona uyan birini düşünemiyorum bile.

Hector Ponce Cortegana 03 Şubat 2014 tarihinde:

Madonna çok uzun zamandır bizimle ve gerçekten neyi ve nasıl yapacağını biliyor!. Madonna müzik yapmaktan asla vazgeçmeyecek.

LT Wright (yazar) 30 Ocak 2014'te Kaliforniya'dan:

Joel,

Cyndi, saygı duyma ve müzik çıkarmaya, oyun oynamaya devam edebilme ve benzerleri açısından ününü kesinlikle korudu. Yine de, Madonna'nın çok iyi tanınmaktan yaşadığı şöhretin olumsuz yanlarına sahip olmadığını düşünüyorum. Onunla birden çok kez tanışmanız ve onun bu kadar erişilebilir olması harika.

Joel 29 Ocak 2014'te:

İkisini de seviyorum.. Aslında Cyndi ile iki kez karşılaştım ve onu 3 kez gördüm. Madonna, aslında bir araya gelemeyecek kadar "çok büyük". Her ne kadar Kinky Boots'tan beri Cyndi Lauper ününü daha fazla geri kazandı. Yepyeni bir albümün ona daha fazla yardımcı olmasını umalım…. oh ve bir ortak çalışma… ikisinin sahnede birlikte şarkı söylemesi ne kadar harika olurdu.

LT Wright (yazar) 18 Ekim 2013'te Kaliforniya'dan:

Ned,

Büyük molaların büyük bir faktör olduğunu düşünüyorum. Çok çabuk unutulabilirsiniz.

Ned 18 Ekim 2013'te:

Madonna, 80'ler ve 90'ların müzik sahnesinde her zaman bir varlıktı. Cyndi değildi. Bence uzun molalar zamanla solmalarında büyük bir faktördü.

Cyndi Lauper'ın Başarısız Olduğu Yerde Madonna Neden Başarılı Oldu?